Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2021 04:31 - Изкушенията на рока
Автор: ekaterina0909 Категория: Изкуство   
Прочетен: 346 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 За всичко е виновен фактът, че най сетне имам много добър и бърз компютър. С него получавам нужната информация. Може човек на него да гледа уникални неща, като китара соло на Ричи Самбора например. Това е рядко нещо, което може да се види. Уникално е да можеш да намираш репортажи и интервюта за събития, които много те интересуват и години наред нямаш ни вест , ни кост от тях ...

Интересно е да видя в живота ми възход във всяко отношение. Да се учиш от другите и да не се безпокоиш да признаеш превъзходството им в някои сфери.

Имах приятелка, която беше металистка. Показваше ми на снимки тогава , в детството ни, на всичките метал групи, като Мотли Крю, Мегадет, Назарет, Уайт снейк, Аксепт, Синдерела и другите, и ми пускаше записи да ги гледам. Последно ми показа новия албум на РОни Джеймс Дио, който аз, обаче , не харесах... Всички, които не слушат метал били гъзари.

Та тази моя приятелка почна да говори след време, ние всички металисти се кланяме на дявола , режем си вените, дрогираме се ... Изплаших се .

Сестра ми пък заяви, че нямало да се омъжи за някой сухар с интелигентна физиономия, а за някой рапър. Тя харесваше рапърите с широки панталони, на които дъната бяха низки и смъкнати...




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 856065
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930