Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2020 14:37 - Една забележителна жена – част 5
Автор: ekaterina0909 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 432 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

На тринадесет години бях, когато се срещнах с доста странни хора. Компанията на баща ми беше ужасна. Все негови колеги, бабички, няколко по млади жени и двама млади мъже, отвратителни, просто грешки на природата.. Тези мъже се хилеха лицемерно, нямаха собствено мнение и се влияеха от мнението на компанията , държаха се арогантно, правеха ми мръсотии, нещо невиждано...

 

Няколко пъти бях принудена да присъствам на срещите на тази група. Тези хора се държаха отвратително с мен, обиждаха ме, крещяха, а баща ми от лицемерие само гледаше и никога не ме защити. Тези хора, обаче, бяха свидетели на моите ясновидски способности. Имах способността да прониквам в някакви полета около човека и да виждам в него, отваряха ми се прозорци и аз виждах разни неща.  Една от по младите жени в компанията явно беше любовница на баща ми, това си личеше по погледите между двамата. Явно на баща ми никак не му е пукало за това, как ще се почувствам аз от това, нито дали ще кажа на майка ми... Но мен ме беше страх да кажа, защото той щеше да отрече и да измисли някоя лъжа, пък и явно ме е мислил за наивна и глупава, смятал е, че аз няма да разбера нищо... Такъв човек беше баща ми, никога не се интересуваше от някои неща.

Срещах се с жени, които винаги живееха в мръсотията и лъжата. Мързеше ги да работят, някои не искаха да създават семейства, и само ходеха с мъже на вечера и за секс... Тогава по тогавашните разбирания това беше недопустимо и за мен беше странно. Тези жени гледаха да  се отърват от компанията ми, и затова всякак гледаха да ме наранят. Те ме подценяваха, гледаха да развалят приятелствата ми с мъжете, които ме ухажваха, а пък да ми натресат мъже, които по никакъв начин не бяха на интелектуалното ми ниво. Тези жени мислеха само за секс и не можеха нищо друго, пък може би не са можели и това. Мисля си, тези жени се чудеха какво да правят по цял ден от мързел и скука... А жените в моето семейство бяха научени да шият, да бродират, да плетат, за да оползотворяват времето си. От много малка бродирах и това ми доставяше огромно удоволствие, бях дете на осем – девет години, като бях водена на почивка в Сандански и там бродирах в планитата над града.

Друг много интересен човек в живота ми беше Виктория. Тя беше моя най добра приятелка в продължение на десет години.

Виктория е тренирала гимнастика и от там разбира, че може със способностите си да бъде танцьорка в трупата на някой певец, например, желанието й е да си намери в тия среди много богат мъж, за да не й се налага да работи... Тя ми разказваше за своя приятелка уж, която спяла с разни музиканти с цел да се ожени за някой от тях. Виктория е от много интелигентно семейство, работи от малка, запознахме се на курс за международни отношения. Тя така и не си намери съпруг, вече е към петдесет годишна и е сама.

 

 

 

 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 848416
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4410
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031