Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2007 11:53 - Писмо до Слави Трифонов (публикувано в много от форумите за Шоуто на Слави)
Автор: ekaterina0909 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1133 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.07.2007 15:27


Многоуважавани от мен г-н Ст. Т. Трифонов, аз съм братовчедка на вашия дългогодишен приятел, поета и музиканта Петър Чухов и съм член на църквата на вашия състудент п-р Иван Хазърбасанов. Много харесвам вашето шоу и се възхищавам не само от актьорския ви талант и музикалния ви усет, от излъчването ви, друго- от щедростта ви към хората и желанието ви да им помагате. Но понякога съм, меко казано, изненадана от някои ваши постъпки. Не одобрявам избора ви на жури за конкурса Мюзик Айдъл. Какъв авторитет в музиката биха могли да бъдат фолкпевачка като Глория и човек със съмнителни качества като това музикално недоразумение певецът Дони? Пък, и вие самият, г-н Трифонов - замислете се, че вашата основна специалност в Консерваторията не е пеенето. Така че, не би ли било по-добре да бяха назначени в комисията лица, специалисти в конкретната дисциплина и имащи опит точно в нея? Изумена и огорчена съм от необективната преценка на журито при прослушване на кандидатите. Много талантливи деца бяха отхвърлени само затова, че пеят на английски, а не знаят българска песен. Това е необосновано, незаконно и нелогично. Възмутително е също, че членове на комисията се изказаха поради тази причина негативно, отричайки факултета на Нов Български Университет за подготовка по поп и джаз пеене. Допустимо ли е г-н Добрин Векилов и г-жа Й. Христова да поставят себе си като авторитет над този факултет и неговите преподаватели? И друго искам да ви питам, г-н Трифонов. Не трябва ли във вашето шоу все пак да се поставят някакви морални граници? Има ли право вашето шоу да се подиграва с всичко, даже и с Бога? Държа да знаете, че някой ден вие ще отговаряте пред Бога за това. Но- нека хората не си мислят, че вие във взаимоотношенията си с хората в живота и в мисленето си като човек сте същия, както в сценария на шоуто - вие сте много уважаван за личния морал, който налагате на себе си и вашите подчинени (колеги) по време на работа - никакъв разврат ( за среди с професия като вашата това е рядкост). Хубаво е, че вие лично дълбоко уважавате семейството като институция. Доколкото ми е известно вие никак не сте толерирали извънбрачната връзка, която доведе до сриване на семейството на вашия колега Георги Милчев-Годжи и даже лично сте го предупредили до какви последствия може тя да доведе до всички въвлечени в нея. Накрая, уважаеми и обичани от мен г-н Трифонов, искам да ви пожелая лично щастие, което, за жалост, на вас, както и на много хора от вашия бизнес, доста ви липсва. Аз особено добре разбирам, че един такъв голям шоумен като вас никога не би си и позволил да показва в това отношение личните си чувства пред обществото. Искам да ви уведомя, че някои от вашите лични проблеми са кармично ( астрологически) предначертани (аз съм се занимавала с това и знам). Сигурно целият ви живот до сега е минал в търсене на подходящ брачен партьор, но, искам да ви уведомя, че е възможно този партньор въобще и да не го намерите. Вашата цел е само да работите, да трупате пари, да развивате сетивата на физическото си тяло (вкусна храна, секс и т. н.). Най-доброто би било, ако прескочите тези чисто материални ценности и започнете да трупате и духовни ценности.


Тагове:   Много,   писмо,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 854777
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930