Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2020 19:34 - Бате Гошо убавеца го изяде баба Меца
Автор: ekaterina0909 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1165 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Работя в място, където е пълно с млади хора някои на 16-17 години, те са ми шефове, казват се мениджъри. Един от тях е батко ви Георги. На 17 години. Работих един ден с брата на Гошо, и видях разликата между двамата. Те са близнаци, но не си приличат. Единият е висок и рус, а другият – черен и нисък. Казах на батко ви Гошо, ти не си като брат си, той е мил и внимателен, а ти си деспотичен и нахален. Бре, тоя ми ти Гошо, идва на следния ден като насран на работа. Гледа тъпо и не смее да ме погледне в очите.

Пита ме, какво значи да си деспотичен, викам, това значи, да се налагаш със сила. А и ти мислиш, че всички жени са твои, викам. И ти ли си моя, пита. Какво да му отговоря, и аз съм твоя.

Георги е ненадминат красавец. С голяма коса, с огромен перчем, който стърчи, руса, със студени сини рибешки очи. Всички се страхуват от него, имат респект, макар че е толкова млад. Той е много строг мениджър, и затова никой не смее на шукне.

Батко ви Жоро е най красивият мъж в моето работно място. И най големият флиртаджия. Неотразим чаровник. Обича да танцува и да се прави на интересен.

Всички го мразят, но и всички го обичат.  Гошето се хвали, че бил много добър любовник в кревата. Напоследък си е намерил и приятелка, която явно е идеалната за него. Като манекен, красива, слаба и висока. Тя безумно държи на Георги, нито ден не може без него. Пази го като очите си, помага му, трепери за него. Идеалната звездна двойка са двамата. И след време явно ще се оженят.  




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 848353
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4410
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031