Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2017 17:37 - Заповядайте на морето - част 10
Автор: ekaterina0909 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 563 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Работя от два месеца в малък хотел в София... Моят колега с който се редувам нощна смяна , реши да отсъства десетина дни като иде на море... Заминаха двамата с шефа - млад руснак с нахално поведение... Трябваше значи за да го замествам да работя десет нощни смени една след друга. Шефът ми се направи на интересен - олеле , какво ще правим сега , как съм щяла да изкарам толкова смени сама ... но го искаше. Не знам как издържах толкова смени - направих го за да мога аз да ходя на море след това. Купих си групово летуване - с уреден транспорт и цялата храна с група. Желаех да замина за красивия Созопол но се наложи да отида на Златни пясъци. Никога не бях ходила тук. Чаках с нетърпение заминаването. Като пристигнах ми стана странно - хем планина хем гора хем море. Трябваха ми два дена за да свикна с обстановката. Ударих го на шопинг терапия защото тя ме успокоява. Влязох в една чудесна винарна на централния плаж до хотел Адмирал и продавачът младо момче каза - вие жените се разтоварвате от шопинг терапия но на нас мъжете ни трябва друга терапия. Викам , за вашата терапия идете при Наталия Кобилкина. Хаха. Зад централния хотел Адмирал се намира хотел Мелиа Гранд Ермитаж - а до него близо е хотелът в който аз бях отседнала. Точно до нас беше полицейското управление - на върха на хълма. Зад него е гората а пред нея - табела с горските пътеки , които за жалост така и не обходих. Първата ми работа при пристигането беше да се кача на развлекателното влакче и да замина да обиколя с него целия комплекс. То води до нудисткия плаж - там има нещо като край на брега... пристанище със само няколко лодки. До него е амфитеатърът във форма на крепост... Погледнах към нудисткия плаж - голи хора нямаше , бяха си по бански. Заведение от дърво в народен стил отделяше границата му от другата част на брега ... Навсякъде по ивицата на влакчето пълно с магазини - човек се изкушава да си пазарува и се чуди от кое... Чанти, портмонета, бижута ... На централния плаж е поставено красиво виенско колело. Качих се на него говорейки по телефона с една съседка и тя даже не разбра че се въртя на колелото и говоря с нея едновременно. Прекрасно е усещането да се въртиш толкова до високо - за първи път не усетих да ми е зле от въртенето и височината. Значи нещо у мен се е променило. Купих си вина и ликьори от винарната - от бадеми вино, вино от нар и смокиня - имаше също от сини сливи и разни горски плодове. Кило бонбони , шоколади , шампанско ... гривна за майка ми - това купих. Направих си ретро снимки във фото , което е родоначалник на този вид фотография у нас. Бях облечена в сива рокля и снимана пред макети от дворци и подобни. С чадър , с маска, с ветрило. Купих си купища подправки и козметика натурална от роза - дезодоранти ... есенции за ароматерапия... На майка ми мюсли купих оваляни целите в какао а на мен други малки мюсли пакетчета за порция закуска - подправки и билки си взех и буркани мед от лавандула и мента. Това е то възможността да си намерих евтина оферта за хотел с цел само да пълниш хотела - басейнът мръсен... храната е повече вегетарианска ... не че бяхме гладни от нея но главно ядохме пържени картофи... Стаите не се чистеха редовно , нито нещо се сменяше ... Само сапунчета бяха сложени , а аз случайно получих шампоан... Моя приятелка беше пак в евтин хотел - там пък стаите малки но всичко друго беше на ниво - храната пълна с мръвки , а басейнът чист, всяка вечер развлекателна програма... Започнах значи проучване за такива евтини летувания , търся такива и затова след седмици заминавам за Турция . Там поне хотелът ще е чист и ще ни хранят добре. Ще се върна с камари баклави и халва , може и маслини, зехтин и друго... Разхождах се по Златни пясъци навсякъде и видях толкова много интересни места. Спуснах се покрай аквапарка на курорта - казва Акваполис и е направен като каменната ера - камари камъни като по времето на семейство Флинтстоун... Спуснах се надолу и минах покрай хотелите Чайка и Ривиера - огромни луксозни оградени комплекси... Стигнах до комплекс от вили и до тях свлачище , в което бунгала са паднали надолу към морето... Ходих нагоре към гората - интересно съчетание между гора и море ... Обичам ви и до нови срещи... Ваша Катя.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 855816
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930