Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2012 18:07 - Тузарското заведение Голдън Неро - не ходете там, не си струва!
Автор: ekaterina0909 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1223 Коментари: 0 Гласове:
0



Скоро бях една вечер да вечерям в това заведение, което се намира точно срещу читалище Петър Берон в София, на предпоследната спирка на трамвай 1, до Южния парк. Поръчах си нещо, което по принцип е съвсем елементарно за приготвяне от един готвач и всеки готвач би трябвало да знае как да го приготви - спагети Карбонара. Спагетите се гарнират с шунка или бекон, кашкавал, яйца, сметана или сметанов сос, черен пипер. Винаги досега, когато съм си поръчвала такива спагети в ресторант, са били много вкусни. Опитвала съм техни варианти в много ресторанти. Никога досега не  се е случвало да ги поръчам, но въпреки, че са в менюто, готвачът да не знае как да ги приготви. Седнах аз в залата на ресторанта и зачаках да се появи келнер, за да ми донесе менюто. Знаете ли, трябваше доста да почакам. Келнер не се появи много дълго време. Чакала съм поне десет минути. После, когато станах на бара да си платя сметката, видях, че келнерите са си седнали отстрани и зад тезгяха на бара, гледат екрана на един компютъри и си приказват. Значи, там си прекарват времето.  Най-накрая се появи низко, симпатично, русоляво момиче. Донесе ми менюто. После се появи самият готвач и ме попита дали ще изчакам да ми приготви лично спагетите, или може да направи ястието с друг вид паста - например с лингуини.  И ето ти изненада. Донесоха ми ястието и ми го сервираха много учтиво. Но, в чинията ми нямаше почти нищо от това, което очаквах. Първо, количеството ядене там бе прекалено малко, но това е най-малкият проблем.  В спагетите като плънка въобще нямаше гореизброените неща, които би трябвало да са там. Имаше само някакво нарязано старо месо, подобно на бекон, на отвратителни твърди люспи. И нищо друго. Изядох го и понечих да си платя сметката и да си ходя. Пак, обаче, намаше кьорав келнер да ми обърне внимание. Чаках цял час, и такъв не се появи. Накрая отидох до бара и платих сама. ЗНаете ли, много ми се искаше просто да не платя, защото яденето не си заслужаваше. То беше една кръгла нула, едно нищо. И за това ядене трябваше да платя 7,60. Не съм доволна. А готвачът, той сигурно и не е и знаел какво точно трябва да сложи в яденето, щом не го е сложил, хаха. ТОзи готвач, който видях, бе млад човек с голямо самочувствие. Дано се намери някой да му покаже грешките, все пак. А от мен засега ариведерчи!



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 854613
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930