Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2010 10:55 - Вече съм най-добрия търговец на месеца
Автор: ekaterina0909 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1288 Коментари: 0 Гласове:
5



Днес е Никулден и аз взех, че се поотпуснах малко да напиша няколко хубави новини.  До скоро работех като служител в една банка с чудесна социална политика спрямо служителите си. Точно в моя банков клон, обаче, попаднах на шефка, която, се оказа, дори не е завършила висшето си образование. Бях уволнена след около 2 години работа на това работно място заради нейните интриги. Имах възможност в рамките на един ден да върна назад молбата си за напускане. Отказах се - нямаше смисъл да ме мачкат повече. Като напусках, обаче, се помолих в рамките на един месец да си намеря нова работа. А се бях толкова надявала да си остана в банката и да се издигна там. За пореден път се убедих, че простаците са и завистливи.

Попаднах в търговска фирма, която продава продукти за здравето. Чудесно - самата аз се бях занимавала с нетрадиционна медицина вече 15 години и затова точно се интересувах от здравето на хората. Започнах адски неуверено - бях работила като търговец, но в магазин. А трябваше да се усъвършенствам в търговския разговор. Около половин година нямах почти никакви продажби, защото не бях в състояние да накарам клиентите си да купуват. Бях лош търговец - както повечето по света, дето все се и мислят за велики.

Преди около месец шефът ми ме повика при себе си и ми каза, искаш ли да ти докажа, че не ставаш за тази работа? Няма аз да взема решението вместо теб, ти ще го вземеш. Давам ти една седмица срок да се промениш. След седмица той вече стоеше на оперативката ухилен от щастие и каза пред всички, аз имах разговор с Екатерина преди една седмица, а вижте резултата - тя вече има 2000 евро печалба! След още пет дни той изглеждаше вече не щастлив, а като на погребение, но каза, Екатерина ще бъде обявена за търговец на месеца - тя има 6000 евро!

Сега продължавам да вървя нагоре. Същият шеф продължава да се държи високомерно и грубо, но ще види той. Някой  ден аз толкова ще се издигна нагоре в тази фирма, че той ще бъде принуден да ми се умилква. Но тогава ще бъде късно.




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 848543
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4410
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031