Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2007 11:17 - Аз искам да се извиня на братя Аргирови - моето публично покаяние
Автор: ekaterina0909 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 637 Коментари: 0 Гласове:
0



В началото на тази година попаднах тук, в блог.бг на един особен блог. Той бе посветен на един феномен в българската естрада - братя Аргирови. На мен този блог ми беше много интересен. Там, в него една жена бе публикувала снимки на тези братя, сведения за сегашните и миналите им занимания, пожелания към тях.
Аз нямах представа, че Интернетът е медия и че блог.бг се чете от хиляди хора, в това число журналисти. За това се извинявам. Аз направих тогава една глупост и недообмислена грешка, която се отрази зле на доста хора.
Видях, че под една от статиите има каре за коментари. Там излях писмено натрупалата се у мен с години информация. Може тая информация да не е обективна. Просто тя бе пречупена през моите виждания.
Поради това бях намразена от много хора. А авторката на блога Вики02 се видя принудена да го изтрие почти целия, като изключи коментарите и остави там само най-неутралните неща.
Самата аз и сега едва ли осъзнавам какво извърших. Този блог бе много интересен. Беше четен най-вече от почитателките на братя Аргирови. Но бе сметнато за необходимо личните елементи в него да бъдат изключени. За да не бъде изпълнен той с клюки, сълзи и сополи.
Моите вече месеци наред терзания във връзка с това са свързани най-вече с факта, че всъщност братята Аргирови са най-любимите ми български изпълнители. Именно затова това мое недомислие и за мен самата е толкова фатално. Моля за извинение още веднъж. Пък дано самите братя Аргирови ми простят - вярвам, че не са злопаметни.


Тагове:   моето,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 855222
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930