Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2020 07:41 - Безкрайно благодаря!
Автор: slan4evausmivka Категория: Изкуство   
Прочетен: 1466 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 На всичко, на всички! Животът е чудо, стига да си го позволим да го вярваме! :) Обичам те, мило мое пламенно момче! Именно теб, който стоиш в другата стая, освежил си се, спиш все по-спокойно до мен и аз така си теб, толкова пъти можехме заедно че и поотделно да загубим живота си, но не! Ние искаме да сътвори. ЖИВОТ!  Ти ми даваш цялото изобилие от емоции и аз на теб също! Сега ме чака закуска в кухнята ти и кафе с моето момче! Моят рицар и най-достиен мъж! Хора, това не е сън или мечта! На английски си е една дума за двете, а на родния ни език са 2, че и повече! Сън, мечта, реалност,утопия и т.н. 
Нашето момиче Мила го пее: ти ти си сбъдната мечта ти си въздух и вода и към тебе водят всички други пътищаааа: знам че съм родена с късмет, щом живота срещна ме с теб, щастието тук и сега намираме ръка за ръка! Мило, много те моля, умолявам те даже: давай ми акъл наливай ми го сипвай ми с кофите яката, нооо не ми всявай тревожност в умната ми глава... Достатъчно хора от различни поколения го правят! Ще изтрещя тотално, а това не е целта, щастие мое! Обичам те толкова много, мой единствен достоен рицар! Идвам при теб! Кога ще гледаме ЗАВРЪЩАНЕ само двамата - Мила и Орлин Павлов и още куп сексапилковци играят там??? Ако не знаеш да ти кажа! Не е нужно да знаеш всичко! Не те познавам, но вече те обичам и уж разбирам! Вече не съм на себе си, искам близо да си ти, вече бе съм на себе си, в погледа ми си личи! Всичко започва пак отначало, точно в този момент, нищо сега не е просто случайност, за теб и за мен!


Тагове:   Могат,   не,   думите,   все,   когато,   Понякога,   пък,   успяват,   жанет,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slan4evausmivka - Пф
28.08.2020 07:46
Хаха Миша хора, Михаела Филева, мой идол огромен, слънчев, лъчезарен, истински ЧОВЕК! Тя е телец моята зодия и зодията на моя Пламен! Не само телците сме чудеса и райски ябълки ;) Всички имаме уф бе как така поне един талант, абе хора имаме колкото си искаме таланти! Не човешката глупост е безгранична, а човешките умения и знания! Обичам ви, без да ви познавам всичките!
цитирай
2. shtaparov - Живи и здрави- само щастие и късмет!
02.12.2020 09:06
Живи и здрави- само щастие и късмет!
цитирай
3. slan4evausmivka - Благодаря от сърце :))) Да ти се в...
02.12.2020 21:39
Благодаря от сърце :))) Да ти се връща
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slan4evausmivka
Категория: Забавление
Прочетен: 183916
Постинги: 78
Коментари: 157
Гласове: 1174
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930