Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2017 09:41 - Деспасито – превод на текст
Автор: ekaterina0909 Категория: Изкуство   
Прочетен: 914 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.09.2017 09:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Да, наясно си че понякога те наблюдавам...

Трябва да танцувам днес с теб...

Виждах, че твоят поглед вече ме викаше...

Покажи ми пътя и аз ще дойда...

Ти си магнита а аз съм метала. Ще се приближа и ще стартирм плана.

Само мисълта за това ускорява пулса ми.

Вече, вече ми харесва повече от нормалното.

Всичките ми сетива искат още.

Това трябва да проработи без никакви проблеми.

Бавничко... Искам да дишам във врата ти бавничко.

Позволи ми да ти кажа някои неща на ухото,

За да си ги спомняш , когато не си с мен.

Бавничко. .. Искам да те съблека целувайки те бавничко.

Записах го по стените на лабиринта ти.

И ще напиша по тялото ти цял ръкопис.

Нагоре, нагоре, нагоре...

Искам да видя как косата ти танцува.

Искам да бъда твоя ритъм.

Който ще насърчава устните ми върху любимите ти места.

Позволи ми на навляза в твоите опасни зони,

Докато провокирам твоите викове

и забравиш името си.

Ако ти поиска целувка, ела и ми я дай, знам, че си го мислиш.

От известно време си опитвам, а ти все го забравяш.

Знаеш , че сърцето ти с мен прави... бум... бум...

Знаеш, че това бебче от мен търси...бум...бум...

Стъпка по стъпка, нежно, нежничко,

Започваме да се приближаваме малко по малко.

Когато ме целуваш с това умение .

Виждам, че си злонамерена с деликатност.

Стъпка по стъпка, нежно, нежничко,

Започваме да се приближаваме , малко, по малко.

И тази красота е един пъзел,

Но имам парче, за да го подредя.

Бавничко...

Искам да дишам във врата ти бавничко...

Позволи ми да ти кажа някои неща на ухото,

За да си го спомняш , когато не си с мен.

Бавничко...

Искам да те съблека целувайки те бавничко...

Записах го по стените на лабиринта ти.

И ще напиша по тялото ти цял ръкопис.

Нагоре, нагоре, нагоре.

Искам да видя как косата ти танцува.

Искам да бъда твоя ритъм.

Който ще насърчава устните ми върху любимите ти места.

Позволи ми да навлюза в твоите опасни зони,

Докато провокирам твоите викове и забравиш името си.

Стъпка по стъпка, нежно, нежничко,

Започваме да се приближаваме малко, по малко.

Когато ме целуваш с това умение.

Виждам, че си злонамерена с деликатност.

Стъпка по стъпка, нежно, нежничко,

Започваме да се приближаваме малко по малко.

Докато провокирам твоите викове

И забравиш името си.

Бавничко...

 








Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 855103
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930