Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2017 10:31 - Байландо на Енрике Иглесиас – текст превод на български
Автор: ekaterina0909 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1594 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Поглеждам те и дъхът ми спира

Когато ти ме погледнеш сърцето ми подскача

Сърцето ми забавя ритъма си

И в тишината погледът ти казва хиляди думи

В нощта, в която се моля слънцето да не изгрява.

Танцувайки...

Тялото ти и моето изпълват празнотата нагоре и надолу...

Нагоре и надолу...

Танцувайки...

Този огън отвътре ме подлудява и ме изпълва.

С твоята физика и химия,

Също твоята анатомия,

Бирата и текилата ,

Устните ти с моите

Не мога повече!...

С тази мелодия, излъчването ти

Твоята фантазия

С твоята философия

Главата ми е празна.

Не мога повече!...

Искам да бъда с теб,

Да живея с теб,

Да танцувам с теб,

Да имам с теб

Една луда нощ.

Да целувам устните ти.

Искам да бъда с теб ,

Да живея с теб,

Да танцувам с теб,

Да имам с теб

Една луда нощ.

Безкрайно луда.

Поглеждаш ме и ме пренасяш

В друго измерение.

Намирам се в друго измерение.

Пулсът ти ускорява сърцето ми.

Каква ирония на съдбата,

Не мога да те докосвам.

Да те прегръщам , и да усещам

Магията на аромата ти.

Танцувайки...

Тялото ти и моето изпълват празнотата нагоре и надолу...

Нагоре и надолу...

Танцувайки...

Този огън отвътре ме подлудява и ме изпълва.

Искам да бъда с теб ,

Да живея с теб,

Да танцувам с теб,

Да имам с теб

Една луда нощ.

Безкрайно луда.

 

 

 

 

 






Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 853288
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4411
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930