Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2015 09:22 - Аз танцувам почти всяко лято а не само едно лято
Автор: ekaterina0909 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1095 Коментари: 0 Гласове:
2





Последните лета за мен са много интересни като почнем от десет години нататък. Господ и съдбата ми правят подаръци и съм щастлива...

Нямам пари нямам работа но пътувам постоянно. Намират се пари за това –я от кредитната ми карта я от други близки хора.

Преди десет години Елена ме покани да я посетя в Търново. Не бях посещавала града от 15 години. Майка ми не искаше да ме пусне. Обясних че ще получа пари от заплатата така че няма да съм зависима и тогава тя сви платната...

Заминахме с Елена и рейсът тръгна след десет минути.

Ето и  това  ЛЯТО . Ходих в  бобов дол на село. Моя близка има къща там и ме кани всяко лято и понякога и друг сезон. Значи пак си изкарах курорта.

ПРедишни години пътувах само бях на море и пътувах с кола и спях в колата. Изкарах цяла седмица само с 85 лева. КОй като мен. Това лято пък ще ходя и на Солун на море. Сега се моля да си намеря сумата за пътя и престоя но още не се вижда .

Пътувах скоро до Ксанти до Кавала до Белград до Тасос. И то все се намират пари макар че нямам кьорав лев в джоба.

За мен животът е пълен с приключения. И ясновидците са казали че ще успея да пътувам до там до където искам. Питаха ме до къде искам да отида – аз отговорих до ИЗраел и най вече Египет. Добавям сега Санторини и Йордания. Харесвам Истанбул също и Дубровник като дестинация.

Западът не ме интересува и не желая да пътувам там. Красотата е само на Изток и на разни екзотични места.

От запада единствено би си струвало да иде човек да види Баварските замъци.

Иначе може специално да посети точно замъците на Китай на Виетнам и на други.

Гробниците на Виетнам са интересни. Дворците на Индия са разнообразни – не говоря за Тадж Махал той е прекалено банален вече.

Остров Бали също Сингапур и Тайланд си заслужават.

Африка е чудесно място и то особено местата които не се посещават много.

Разни острови или природни забележителности са интересни за посещение. И има много справочници за тях. Кулинарният туризъм е много нужен и аз го спазвам ...

 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 854626
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930