Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2015 11:46 - Аз имах любовна връзка с един от най големите музиканти на България - част 2
Автор: ekaterina0909 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1825 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 20.04.2015 11:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мъката ме тормози. Често се е случвало да обичам хора които не познавам лично. Най голямата любов на майка ми също  е била такава. Общувах с една известна личност. А когато го помолих да ми помогне за музикалната ми кариера той ме изостави. Явно не искаше да помогне. А му беше неудобно да откаже гадината.. Първо този се свърза с мен да му дам информация а сега бяга. Вижте го какъв е. Лицемер и неблагодарник. Пред хората се прави на добър. Чувстваше се че се бои да общува. Бои се от непознати. Докато другият идиот с който общувах смяташе че има право да бъде агресивен към хората. Нахалници. Мислят се за велики. За това че са успели малко да се издигнат. Някои от тях се правят на вярващи а всъщност пушат пият ходят по любовници. Мръсници на мръсниците и простаци на простаците. Много мразя лицемерието у подобни идиоти. Бях много ядосана и ми се искаше да ги прокълна и да се помоля някой да ги набие вместо мен. И цялата им кариера да се съсипе.. Това заслужават. Измъчвам се месеци наред по мъжете които обичам . А те все се подиграват с мен. После се чудят защо са сами. Защото никоя жена не иска боклуци като тия. Тези известни персони говорят за любовта в интервютата си.  Че да обичаш значи да обсебваш някого. И да не ти остава лично пространство. А тези самите хора не са способни на такава жертва да си дадат личното пространство. Тези хора са лъжци. А истината е че това да си добър е избор. Защото съвършенството на Бога е в това че всеки момент Той лично избира да бъде добър. Виждам как голямата любов към тези хора у мен граничи с омраза. Винаги се превръща в омраза донякъде. Любовници такива. Някои от тях обаче живеят като монаси и хората си мислят обратното. Страхуват се от хората. Не се доближават до тях. Защо ли толкова жени се влюбват в такива – защото са преуспели и богати. Символ на принца на бял кон. А ние българските жени сме закопняли за нежност и любов. И затова се обръщаме с надежда към всяка възможност за това.     



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 853618
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4411
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930