Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2015 09:15 - Аз имах любовна връзка с един от най – големите музиканти на България
Автор: ekaterina0909 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1453 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Той се казва... Обещах му да бъда дискретна макар че много пъти се изкушавах да наруша това обещание. В момента съм много отчаяна от случката и затова само пиша за успокоение. Обичам този човек от доста време. Осъществихме контакт по интернет. А той е постоянно в нета и си пише с хората. Да не повярваш. Писахме си дълго време. И изведнъж той ме блокира. Каза че аз имам  само фантазии защото не го познавам лично. Значи опитвала съм се да си го измислям донякъде в представите си и затова той явно се е уплашил. Той ми липсва жестоко. Пред хората се прави на много морален и кротък човек. Симпатичен професионалист и работлив. А май изглежда е друго. Той е надменен. Моя приятелка го е видяла до един подлез. Ходел е много надуто. Пред хората е много скромен. Но аз чувсвах че е надменен. Правих му хороскоп. А там пишеше че той ще си остане стар ерген. Особняк е. Но аз си чувствам че това е човекът за мен. Имам интуиция. Човекът докато си пишеше с мен ми разкри част от личния си живот която другите не познават. Именно това говори че ми е имал доверие. Защото аз му казах че съм вярваща и много отдадена на вярата .И това го е предразположило. Човекът се оказа също вярващ но това е нещо което не казва публично. Каза ми така : аз предпочитам да общувам с Бога не с хората... Затова не ходя на църква. В един момент ми каза : ето Бог ми говори за теб... И след това ми каза какво Бог му бил казал. Като тук добавим че според някои разбирания молитвата е разговор с Бог така че и Той може да ни говори а не само ние на Него. Представяте ли си да имате такова общуване с такъв известен човек?! То е велика емоция... Говорихме си разни лични неща и не се притеснявахме. Човекът ми довери че не е убеден че е Божията воля за него да бъде женен и затова може би си стои сам. Разбира се майка му всеки ден му опява да се ожени. Мисля си майка му ако ме беше видяла щеше да ме иска за снаха. Така си е. И нямаше да намери по добра от мен. Първо не харесвах този човек . Но му писах като го критикувах за нещо.Чаках дълго и нямаше отговор. А след време той отговори. Казаха ми че е преживял разочарование и затова сега бяга от жените и от всички. Ходи наперено по улиците. Други твърдят че бил много мил човек. Но да знаете – всичко е лицемерие. У мен разбира се назрява омраза към него. Защото се чувствам изоставена. Да пукне дано.     



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 854308
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930