Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2014 09:12 - Видимо доволни
Автор: ekaterina0909 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1081 Коментари: 0 Гласове:
0



Продължавам да гледам Хикс фактора по Нова телевизия и се чудя на тъпите измислици за задачи от журито към участниците. Значи първо на кастингите си били мислели че някои участници били на световно ниво а сега били  разочаровани. Ами нормално е. Само че това не е причина да отстраниш участник. Всеки има свой стил на поведение. Като световните звезди – някои прекаляват с някои неща даже с грубостта си... други на сцената само стоят но не танцуват а и повечето са така зависи и от стила  музика...

Нека да попитам Любо и Заки от журито те някога в изпълнение танцували ли са . За Любо съм почти сигурна че не е. За Заки е малко по- приемливо.

Потресена съм от безсърдечието на тези хора от журито. Ами как да кажа – не могат ли да разберат че тия млади хора срещу тях тоест участниците в шоуто са деца. Това са младежи. Затова те смятат че от това шоу зависи кариерата и животът им. Те се притесняват. Те плачат . Слава Богу все повече се убеждавам че преценките на това жури са горе-долу добри. В първото на този формат не бях много убедена и доволна.

От Гласа на България съм хептен недоволна. Как може да си играят така със съдбите на хората. Макар че все пак си мисля че каквото му е писано на човек.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 855363
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930