Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2014 13:53 - Тази нощ сънувах Азис
Автор: ekaterina0909 Категория: Изкуство   
Прочетен: 976 Коментари: 0 Гласове:
0



Тази нощ 24 срещу 25 юли за първи път можах това лято да спя нормално. От жегата не мога да спя – въртя се махам завивката на леглото... Отивам в кухнята да ям. Разхождам се по стаите. Отивам в съседната спалня където е котката. Лягам малко и после се връщам в моята. Пълен ужас. Така всяка нощ. В четири сутринта пия кафе и пия мултивитамин.

Но тази нощ даже сънувах и то странен сън. Сънувах че наистина се е изпълнила мечтата ми да съм известна певица. Свършвам концерта си и изведнъж до мен се появява непознат мъж. Той се опитва да ме погали и аз се стряскам. Викам си кой е тоя нахалник.

Изведнъж непознатият ми се представя и казва – аз съм Васко не ме ли помниш.

А кой е този Васко – това е истинското име на Азис.

Много хора смятат звездите за съвсем различни хора от нас. И нямат самочувствие за това че може да имат любовна връзка с такива. Аз пък винаги съм смятала че всеки мъж би ме харесал защото съм неотразима в много отношения – и наистина така става.

Женени мъже са готови да се разделят с жените си заради мен. Защото съм много добра домакиня много интелигентна и много красива. Те обожават бюста ми който е огромен...

Намират кулинарните изкушения които приготвям за неотразими. И казват че при мен има рядката комбинация – да съм добра домакиня и едновременно интелектуалка.

Бях влюбена в едни звезди. Хора които ги познават ми бяха казали че аз съм жената която отговаря на духовните им потребности и затова именно аз бих могла да ги разведа от жените им. Даже бях решила наистина да го направя. После реших да не разбивам семействата им.

После харесах друга звезда. Имах възможност и да се запозная с нея. Тя много пъти казва в интервютата си че търси жена която всъщност аз виждам че отговаря по описание на мен.

Но по едно време реших че не си струва да търпя такъв деспот за съпруг макар че е много богат и се отказах. Да ви кажа ли какво виждам от личен опит – мъжете звезди търсят жена която да им върти домакинството тоест слугиня. А нещастните жени си въобразяват че ако се оженят за такава звезда ще бъдат само принцеси. Не ще бъдат слугини като съпругата на Благовест Аргиров например. Момичето се скапва от работа – готви посреща гости. От нея се очаква да бъде царица на италианската кухня за да храни гостите на мъжа си всеки ден – известни художници. Миро от Каризма също си търси жена която да му пере дрехите и да готви.

Много от звездите се правят на земни и обикновени хора за да ги харесаме – не драги те имат ненормално самочувствие и его. Те виждат само себе си. Ето имам една звезда до себе си – моя учител по пеене Николай. Той е толкова самовлюбен че не вижда никого около себе си освен себе си.

Имах скоро една много интересна случка. Запознах се и общувах с една звезда. Започнах да й пиша по интернет . Тя за моя изненада ми отговори. Цял месец мълча но отговори. Пишехме си. Говорихме за духовни и религиозни неща. Сериозни неща. Останах изумена. Защото външно като поведение този човек се държи като развратник. И хората си мислят за него какво ли не. А истината е че той живее като монах. Той е толкова религиозен че може би не се е допирал до жена.

А хората мислят обратното. Какво е да бъдеш съпруга или любовница на такава звезда? Трябва да познаваш средите на шоубизнеса. Да бъдеш дискретен и да не изнасяш семейните клюки навън. Да бъдеш подкрепа на твоя съпруг и все да го поощряваш към нови успехи. Иначе той ще си намери друга която все да му вика браво.

Ако жената търси в този човек само баща за децата си който да й угажда за всичко тя ще съсипе твореца в него както и стана с братя Аргирови. Търся някой да убие жените им защото им пречат в кариерата. Има ли желаещ – ще го почерпя.

Намерете съпруга като тази на Иван и Андрей или като тази на Графа – те подкрепят мъжете си.

Не бъдете ревниви за това че мъжът ви се е загледал по нечие чуждо деколте. Чудо голямо – сигурно и вие си имате други обожатели и се изкушавате от тях. Поне при мен е навалица от такива. Чудя се къде да ги дяна – само дето са всичките неподходящи.

Много жени си мислят че са много впечатляващи. Мислят се за умни и интелигентни. А мъжете не ги смятат за такива. За тях повечето жени са тъпи които само кудкудякат. А те не осъзнават че са си такива. Жените не се виждат отстрани колко са смешни и какво представляват – мъжете също.

Имаме си ние в моята компания един доцент. Който е много търсен в чужбина и добре платен. На 60 години и има два развода зад гърба си. Той обаче иска да си намери девствена жена и затова последния път като беше в Турция му обещали от там интелигентна девствена туркиня. Той намира всички жени за недостойни за себе си. Всички жени го намират за най-красив и умен и се въртят около него а той се държи добре само от любезност. Никоя от тия квачки не му е равна си мисли той. Има една девойка която всеки път прави разни сладкиши с цел да го черпи и му се усмихва. Но аз и той не харесваме сладкишите й. Тя горката девойка не може да прецени че неговите критерии за сладкиши и кулинария са по-високи. Майка му сигурно е била супер добра домакиня и затова изискванията му са високи. Навремето в добрите семейства се държеше момичетата да са изключителни домакини. Такива са били изискванията и към мен. Моята леля и майка ми например са били даже изпращани от мъжете или родителите си на курсове по готварство за да са добри домакини. Ето и изискванията на момчета от стар възрожденски род като братя Аргирови са много високи – съпругите им трябва да готвят добре. Затова са царици на италианската кухня.

Тези италианци – тяхното изкуство е най-ценено защото е най – познато. Аз си обичам обаче други изкуства . Източното модерното и холандското и немското – и в живописта и в кулинарията...

А пък вие като сте толкова прости – много неща не знаете.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 853446
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4411
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930