Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2014 15:16 - Миро в моя живот
Автор: ekaterina0909 Категория: Изкуство   
Прочетен: 811 Коментари: 0 Гласове:
0



Първо да започнем с това че още преди дванадесет години като че ли интуитивно почувствах че той е мъжът на мечтите ми. Приличаше на дете а не на мъж. Тогава не знаех че е вярващ който си търси вярваща жена.

Да добавим че до сега съм имала много възможности да се запозная с него. Но отказах. Знам че той ще ме хареса. Защото харесва жени с външност като моята според неговите думи. Той не би се спрял на развратна еврейка като Деси Тенекеджиева или на селско момиче като фолк певицата Гергана. Но – може би с него ще бъдем заедно в някой друг живот.

Писах му много писма, а той не отговаряше. Убедена съм че никоя друга освен мен няма толкова да го впечатли. Никоя не би могла да разбере вярата му по –добре от мен. Никоя не би могла да му готви по-добре от мен. Никоя друга не би могла  да радва очите му по-добре от мен.

Поздравявам го с идеята да бъде телевизионен водещ но едва ли това е неговото амплоа.

Не бих могла да се омъжа за човек който е алкохолик а Миро е. Той явно не осъзнава проблема си с алкохола. Истината е че той се напива от самота.

Защо това момче не използва познанствата си в артистичните среди за да говори на всички за Бога? Бог няма да му даде партньорка ако той лично не  я помоли за това. И защо ходи в католическата църква – тази църква е от дявола. Един духовно новороден християнин като Миро може да загуби спасението си с това че я посещава.

Сега гледах няколко клипа с негови интервюта. Уж силната му връзка с Деси Тенекеджиева. А тя курвата кой знае как го е подмамила. Моя приятелка има мъж художник който все е в тези артистични среди а и тя работеше там. Та от нея знам за Деси доста неща. Че е много агресивна по отношение на мъжете и е много добра в оралната любов.

Та тази Деси била спала няколко пъти с някакъв режисьор на когото се била сваляла.

Бих го помолила него Великия Миро на мировците да издаде албум само с християнските песни които е писал. Че е много задълбочен и много четящ е вярно. Но в Стани Богат на Ники Кънчев бяха така измислили въпросите че да се покаже интелекта му. В сравнение с мен и много други литератори и интелектуалци на които просто специалността им ги кара да четат в сравнение с тях е нула. Чете главно фантастика и определени автори.

Дори макар че е евангелски вярващ може би не е прочел някои от необходимите неща за вярата си.

Не крия че аз като вярваща много често се моля за него за Миро. Моля се да се справи с лошите си навици – извънбрачен секс пушене пиене сексуално самозадоволяване.

Ще бъде трудно да се справи с това.

Моля се Божията протекция да бъде върху него и колата му докато пътува. Бях чула че е правил преди време катастрофа при която е умрял човек. Предината му кола беше много ефекта – само с две седалки но няколко пъти го зарязваше на пътя и аз се помолих той да я продаде и да си купи джип. И той го направи .

Единственото което може да го избави от пушенето и пиенето е молитвата и постът.

Всъщност с Миро си пасваме идеално именно поради астрологическите си еднаквости. Двамата сме родени един след друг с няколко месеца разлика. На него му е дадено да прави кариера но и да има семейство. Нека не се отчайва . Той ще създаде такова.

И ще има поне едно дете.А има и финансовите възможности да има много деца.

Навремето аз исках да си имам семейство и деца. Все повече с годините това желание изчезва. Моят ясновидец ме посъветва да се посветя на Бога и да си остана сама. Защото мъжете са склонни много да ме наранят. Може да правят клетви пред една жена да й обещават какво ли не. А само да я прелъстят и изоставят.

Хубаво е поне че Миро е религиозен човек та на него малко това му е по – чуждо. Но както се вижда явно сексуалните му увлечения към жените са почнали от прекалено ранна възраст. За евангелски християнин като него това е недопустимо. Да се опитва да гаджоса свой приятел за момиче което той харесва пък самият Миро да се гаджоса после с момичето. Ужас.

Винаги съм знаела че Миро ще пробие на западна сцена. И че ще пробие и в други сфери на изкуството – кино театър телевизия мода .

Но поради разни причини смятам че аз не бива да се докосвам до човек като Миро. Връзката с мен може само да го нарани . Или да го накара да мечтае .

Моето его е прекалено голямо. Неговото също.

Мен Бог ме е поставил в едно поприще макар че аз също като Миро съм се занимавала с изкуство. Но него е поставил в друго поприще.

Всеки да си знае гьола. Моята астроложка каза все пак че с Миро в предишен живот сме се познавали. Убедена съм че е така.

Защото и двамата сме духовни хора. Затова смятам че не може просто разни хора да искат да се запознаят с човек като Миро. Миро е икона. Той трябва да има спокойствие да твори а не да се занимава с чужди проблеми и глупости.

Парите не трябвали на Миро защото нямало да си ги носи в гроба. Хехе. А може да си купува скъпи дрешки за които харчи невъобразими суми. Бижута медальони с надписа Долче и габана часовници. И какво ли не още.

И да храни улични кучета и котки. Че се занимава с благотворителност – добре обаче богатите го правят с цел да им се намалят данъците а не с цел да помагат.

Дали бил свръх амбициозен – такъв е . Той просто не знае мярка. Аз бях някога много амбициозна но аз знаех че имам много таланти. Вече съм се оставила в ръцете на Бога и сега получих от чужбина пророчество от непознат човек че Бог ще ме издигне до върха. До кой връх – ами Бог не случайно ме е оставил да се родя в семейство на политици.

Напоследък Миро изпълнява молбата ми да проповядва за Божието Слово и вярата си и да я споделя с хората. Четял Библията – хубаво. Обичал най много псалмите – с всеки четящ Библията е така. Псалмите са най насърчителната книга. И е вярно че Бог намира начин да реваншира в живота на децата си. Ето аз бях  най отритнатата от всички а Бог е решил да ме издигне. И щастие да ми даде. Аз съм талантлива в много области а Бог реши на стари години да ми даде развитие в тях. Нещо друго в което много си приличам с Миро е любовта към кулинарията. Не случайно най голямата група за кулинария в интернет е моята. Там показвам своя опит. От много десетилетия семейството ми събира разни готварски рецепти 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 855340
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930