Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2014 16:25 - Фантастични нощи – нощи на музеите
Автор: ekaterina0909 Категория: Изкуство   
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове:
0



 Тази година сигурно е четвърта поред или трета в която аз и майка ми ходим да гледаме музеи.

Та вчера специално беше ужасно защото се намериха хора да ми провалят ходенето по музеите. Решили сме ние от цяла година напред къде ще ходим в кой музей. И съобщихме на наша близка за решението ни. Тя помоли да вземем и нея и нямаше как да откажем. Аз бях убедена че тя ще провали всичко и така и стана.

Тази наша близка е с болни крака. И беше сигурно че няма да издържи на натоварването да обикаля музея нито пък да търси входа му ако не знае къде се намира.

ИНаче тя е голям планинар и по отношение на планината за нея няма спирачки.

Ние много я обичаме. Но вчера бях ядосана.

Ходихме до историческия музей но не можахме да намерим входа му. Мотахме се два часа . Аз като млада и бърза можах да се шмугна да разгледам навсякъде. Но майка ми не. И за това ме е яд.

Друг път ще си мълча и няма да взимам никого с мен.

Най-важно е първо да посетите Археологическия музей срещу президентството. На второ място вижте криптата на храма Александър Невски.

На трето Музея Земята и хората. И галерията за чуждестранно изкуство.

Галериите в царския дворец са по-нататък – националната и етнографската.

Природонаучният на Петър Берон все прави мръсни номера и обявява че ще работи но излиза безплатен ден някой ден в седмицата преди това – проверете кога.

Вие – не пропускайте независимо от обстоятелствата да посетите музеите заедно с приятелите и децата си.

Етнографската колекция в историческия музей е чудесна – носии от всички краища на България. Има и карта с районите и съответните за тях носии.

Не забравяйте че има развлекателен център встрани на историческия за децата – учат се на много неща от историята и археологията.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 854996
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930