Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2018 10:59 - Заповядайте на Санторини - част 2
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 446 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Писах ви за острова на любовта Санторини, но винаги има неща, които човек първо забравя. А то после е добре да ги добави.  Ние срещаме винаги по време на пътуванията си интересни хора, които си заслужава да се опишат.  Едни от супер интересните хора са водачите на групи, тоест екскурзоводите и шофьорите. Пътниците също, а хората, които срещаме на непознатите места, където сме отишли, също... Водачите на групи винаги гледат да се подмазват на пътниците, за да ги харесат и да са всички доволни от тях. Да няма оплаквания и проблеми. Шофьорите винаги са едри дебели мъже, защото това не е професия за дребен човек. Преди години един арабин, женен в България беше изказал мнението си за това, че в България жени шофират трамваи и тролеи - не било женствено, каза той. Това е тежка и обездвижваща професия. А шофьорите обичат, когато са далече, да изневеряват на жените си, а също и да се понапият понякога, или правят забавни неща, отпускат си юздите... Та такъв беше и нашият случай. Нашият красив и дебел шофьор си беше довел гаджето си от друг град, пък тя беше с още три приятелки - може би сестра си и две приятелки ... Та стана забавно. Ония ми ти четири хубавици бяха все с доста леко поведение, очаква се, че шофьорите общуват все с такива жени , много често, харесват ги за сексуални връзки просто, без да задълбават.  Та, вероятно поне една от тях беше спала със шофьора по време на пътуването ни там. Защото, тръгваме ние рано сутрин на поход и тя с него, значи, идват заедно. И тя вика, оо, даже и дойдох на време, не съм закъсняла. Миличката тя, ама беше грозна, грозна, просто да ти се доплаче. Сестра й също. Тя пък по низка и дебеличка , но още по грозна. Чудя се често защо природата създава грозни хора . Те са адски нещастни. Наказани са с външния си вид. Такива жени именно са принудени да се молят на мъжете да им обърнат внимание.  Трябва да се молят на някого да спи с тях, защото никой не им обръща внимание... Около мен има много такива случаи. ЕДната е на 60 години вече и е все сама. Мъжете я намират за отвратителна и я заобикалят. Тя спи с клошарите и пияниците, и шизофрениците, защото никой друг не я иска.  Та тази невзрачна девойка нямаше просто лице - едно безизразно изражение, светли очи, които се сливаха и не се забелязваха, светла коса с цвят на окосена трева - сено, просто незабележима... Други две от приятелките й бяха красавици и с вид на проститутки ... Дългокоси и тъмни.  Качихме се ние на кораб дървен с въжета от стомана, малко напомняше на тези старомодните от преди векове. Невероятно преживяване. Лодката се клати от вълните, а ние сме се разделили на пейки на три етажа. Бре тая ми ти девойка едната от красивите, като взе да се прави на луда. Седна така, че да я виждат всички и взе да се снима с телефона си всяка минута. Прави си фотосесия милата, обаче часове наред ... Мисли се за неотразима, ли , фльорцата му ниедна ... Не се вижда каква е тъпа. Полуотворила уста , за да й се виждат уж красивите големи зъби... Обвини шофьора, че й бил слагал широкополата плажна шапка  и я е разширил, та сега вятърът я блъска и тя пада. Наближихме минералните извори и казаха, можете да се гмуркате. Хората се съблякоха по бански, гледам едно хубаво момиче до мен , русо, с такъв разкошен черен бански от две части, личеше си, че не е купен от България. Горнището имаше дантела и нещо като катарама, такъв разкош не бях виждала. Изписан бил от разпродажба в интернет, значи, от другаде е ... Запознах се с възрастна двойка от голям провинциален град. Много симпатични хора, много пътували. Разказваха ми са пътуванията си в Амалфи и Херкулан.  Пътувахме целия круиз от острова до Пирея с тях на една маса. До нас седеше един стар ерген, който през цялото време ни правеше компания. Симпатичен човек, разказваше ми за живота си в провинцията. Живееше при хазяйка, която все крадяла от детската градина, където живеела. Синът й бил инвалид, но работел в местната библиотека. Въпреки , че бил изкривен в тялото си, сега имал приятелка. А мъжът й ,който починал, намирал всякакви начини да прави мръсно на квартиранта си, тоест на нашия разказвач. Старият ерген започнал да писателства, като се пенсионирал, и тези зли хазяи все стояли пред прозореца му да шумят с цел да му пречат. Веднъж седмично човекът си готвел и пържено свинско месо да хапне, ония умирали хазяите от яд и все висяли пред вратата му... Странно беше заминаването ми. Като да замина за острова, все молех моя приятелка , на име Снежа, да дойде с мен , там беше мечтата й. Вторият й така наречен съпруг й попречи и стана голям скандал. Човекът се прави на протестантски проповедник, но живее с нея без брак, което не  е християнско и е недопустимо в протестантските среди. Говори мръсотии и простотии. Напсува ме, защото я агетирах да дойде с мен на почивка. ЯВно мисли, че аз възнамерявам да я отвлека за винаги, а това е глупаво, ако иска да дойде на почивка и той с нас, никой не пречи.  Та, пълно беше с госпожици и госпожи с майките си даже и с внучките си на това пътуване. Но всичките те, колкото и да са красиви, не си дават сметка, че всъщност винаги най красивата жена съм аз. Затова всички са влюбени в мен и не могат да ме забравят никога.  



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 853597
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4411
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930