Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2018 21:30 - Понякога съм смазан, че ме има
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 799 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  image     Миро (Official) 6 април в 09:23 · 

Понякога съм смазан, че ме има (а трябва да съм благодарен).
Когато нямам сила да се изправя заради себе си, сигурно го правя и заради вас.
Понякога съм толкова отчаян, че не знам дали следващата мисъл ще ми позволи да дишам (а би следвало да съм щастлив).
Понякога единственото, което ме вдига, е мисълта какво ще се случи с моето семейство ако падна и се предам.

Никога, никъде не съм имал друг избор, освен да се предам на Месия - Моят Господар.
Спасителят.
Той е Един.
Друг като Него просто няма.

Аз съм нищо, една искрица живот, достигнала съществуване в един красив и ужасен човешки живот, на границата да го има или да го няма. На практика никой.
Онази част от мен, която наричам “себе си”, сърцевината и средоточието на моята “личност”, е толкова малка.

Но има Един, за който сме всичко.
Не, не Го разбирам.
Няма и как. Той е...
За някой като мен Той е дал живота си!?
Аз знам кой съм и сам не се харесвам.
А Той ме обича?!
Как? Каааак?!?

image✝️В този ден моят Господар е дал живота си “като агне, водено на заколение”.
О, ние знаем как завърши Неговата саможертва - тържествено, за теб, за мен, за всички деца на Адам, съвършеното решение: Той възкръсна! 
Но моля Ни, никога да не забравяме, че Той помоли Баща Си, Автора, Началото и Края, Абсолюта, Продуцента на Вселената и нас, Създателя на времето:
"Татко, ако може да ме отмине тази чаша..."
Тази чаша бяха нашите грешки!
Той ги изпи, плати с кръв и ги заличи докрай сега и завинаги.

Днес, Месия, денят в който Те убихме в най-позорната смърт на времето, в което Ти избра да дойдеш, те моля:
Извинявай, Господарю!
Съжалявам че съм толкова глупав.
Благодаря Ти, че ме купи срещу цената на собствената си смърт.
За да живея аз, Ти избра позор, побой,
публично унижение, смърт.

Купен съм с Твоят живот. И в Твоето Име и Възкресение аз и другите като мен получаваме надеждата за опрощение и Възкресение, тук и до края на времето.
Ако Бог може да прости на мен, значи може на всеки!

“Защото Бог толкова обикна света, че даде своя Единороден Син, за да не погине нито един от тях, но да има вечен живот.”

И нека всеки, който разбира какво написах и е Негов, каже: 
Да бъде!
И Духът и Невястата казват: 
Ела!
Ела, Господи!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 855741
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930