Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2017 10:27 - Погледът на една съвременна жена
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 568 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И тази нощ изкарах нощна смяна в хотелчето... Шефът ми отбеляза че щял да ме ощети с едни пари защото съм пуснала клиентка на хотела да спи не една нощ резервирана там а предишната... Жената си е платила четворно по скъпо даже така че хотелът с нищо не е ощетен... През това време майка ми чете автобиографията на Симеон Втори и я коментира с мен. И двете харесваме Симеон. Но аз като дете на политици си задавам някои въпроси относно думите му... Не можело да градим язовири за да ползваме природната сила на собствените си реки казва той - имало договорка за това в полза на Гърция и Турция защото те ползват често също наши реки ... Затова единственото което ни остава било да градим атомни централи... Еех.. Кога най сетне ще се намери български управленец който да защитава само нашите интереси без да се съобразява с другите - а така трябва да бъде... От глупаци и подмазвачи ни е дошло до гуша на всички... Някой някога с нас съобразявал ли се е - защо тогава само ние се съобразяваме с другите?! Симеончо пише доста неща в биографията си но пропуска това че всъщност винаги когато стане гаф в политиката и някоя държава се разпада това се дължи на намесата на някоя жена. Това е казано още в древността по повод Троянската война - защото в нея е замесена хубавата Елена. По същия начин се получава когато България и Русия престават да бъдат монархии и падат под диктатурата на червените ... И за двете са виновни жени - в случая това са българската царица Йоанна и руската царица Александра. И двете са били мразени от приближените си заради безобразията които вършат а също и от кръвните роднини на мъжете си . ВИнаги в царските дворове идва този конфликт - между царицата и кръвните роднини на мъжа й. Царица Йоана си хваща любовник само две години след смъртта на съпруга си - някакъв адютант от двореца... Двамата са се държали много инфантилно като деца във връзката си - изпускали са предмети и после са ги вдигали , смеели са се ... Придворните са били възмутени но тази случка е известна в обществото. Руската царица е била много деспотична и е управлявала сама понякога - тя е избирала министрите на мъжа си и ги е сменяла и уволнявала по сто пъти. Накрая майката на царя решава да уговори снаха й да бъде отстранена. Колкото до българската Йоана тя също се е месила в политиката като е подкрепяла Малчев. Тя не е била подготвена да се занимава с политика така както сестрите на царя нейния съпруг. Тя е расла затворено само между семейните си учители. Прехвалените сватовски хвалби по нейн адрес - че е начетена и образована а всъщност умее само да плете и то второ качество. Поради нейното неразбиране на образованието нейните деца остават недообразовани и двамата. Немалко хора забелязват това. Княгиня Евдокия сестрата на царя се оттегля в отделна къща само и само за да не влиза в конфликт с Йоана. А царят самият се е криел от нея в резиденциите си ... Тъжна гледка за която малко хора знаят. В Русия става подобно нещо - царицата държи дъщерите си затворено като в менгеме и те не могат да се адаптират в никоя ситуация. Нека отбележим обаче в българската история има само един непрокопсан цар и това е Борил който е натрапник завзел трона по нелегален път без да има право на него - той не носи царската кръв на предшествениците си . И само заради неговите гафове богомилите биват изгонени от тук и поради някои хора затова България търпи наказание векове наред ... Сега пак е така - ние интелигентните сме притиснати до стената и работим за малки заплати а нахалните хора печелят много. Цял живот съм търпяла унижения заради това че защитавам справедливостта и правата си . Призванието ми винаги е било и свързано с политиката. Само че ако много открито се намеся в нея ще бъда оплюта и освиркана. Както беше направено с единствената жена истински политик Ренета ИНджова която е класи над другите. Мисля си че никак не е лошо решенията в политиката да бъдат вземани само от едно лице за да се знае кой носи отговорност. Затова винаги съм била привърженик на монархията. Напълно разбирам високомерието на някогашните владетели - просто са били много по образовани от масата народ ... Около мен съм свидетел на гнусни интрижки - семейството ми като всички в България се тресе от треска за имоти от алчност. Бях ощетена от към наследство и сега се чудя как да постъпя. Казва ми се че трябва да мълча . А аз не искам. Близките ми не разбират че рано или късно аз ще си изискам моето и ще го получа независимо от начина. Предишните ми началници понеже все са работили незаконно без договор сега се крият от мен и не се и обаждат. Това е ситуацията в България. Имам приятелки които преди години са били много добре материално. После са загубили всичко и са без работа. Чудят се защо нещата не са както преди . НИщо не може да е като преди. Животът се движи . В картите таро има една карта наречена Колелото на съдбата - тя символизира непостоянството на обстоятелствата. Всеки един човек който много високомерничи и върши щуротии в един момент ще бъде завъртян от това колело и ще падне долу а после ще се пита от къде му е дошло.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 855272
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930