Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2017 16:06 - Случки из българските хотели
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 735 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аз рецепционистката на хотелите се запознах с група малайзийци. Били из Европа но само в България им харесало. Говорих с една жена от тях която ми е връстница - на около четиридесет. Тя ми разказваше за Малайзия а аз на нея говорех за България... В Малайзия имало пет народности. И са с различен език и религия. Има и мюсюлмани - техните жени ходят със забрадки... Има китайци има и индийци и други. ВСеки от тях изучава в училище първо английски език а после своя роден език. Въпросната дама работела на три места за да си спечели пари за да пътува до Европа. Казва ми - ние азиатците учим децата си да не искат от родителите а да си изработят сами от ранна възраст това което им трябва - няма да ядат бисквити а ще спестяват и ще мислят как да си спечелят пари... Научени са да се трудят... Та тя пътувала из ЕВропа - били първо в Унгария но са ужасени от лошото отношение на унгарците - искат да знаеш техния език а не ти говорят на английски. Не обичат чужденци. В Румъния се сблъскали с крадливостта на румънците - кутиите за лични вещи в хотела били давани на няколко души за ползване едновременно. Малайзийците се разстроили и дошли тук в България. Тук им харесва - транспортът в столицата е добър хората също. Част от компанията им напуснала разочаровано Европа след Румъния но трима от тях останали докрай. Казах им има фирми за чужденци които ги развеждат из страната всеки ден - взимат те от хотела и те водят някъде. Разходиха се те с такава фирма до Копривщица и Пловдив. Дадох им идеи за още пътувания ... Дойдоха и дърти италианци. Искали да разглеждат тук Бачковския манастир а колежката ми от хотела ги набутала в Рилския. На мен Бачковският ми харесва повече... Италианците видяха и Пловдив и много им хареса и Боянската църква също. Англичаните които идват тук обожават столицата ни а също и черноморието. Видях се и с канадка възрастна сама жена която от Канада е дошла специално в Слънчев бряг после в София и после взе полет и замина. Запознах се с група млади англичани. Оказа се че са инженери които строят важен мост в Лондон. Приличаха на несериозни хлапаци. Вечно пияни и откачени. Бяха католици и се възмутиха че аз не съм католичка. Черпеха ме с ядене. Казаха че съм добър приятел защото им помагам. Във всеки хотел скъпи хора трябва да се продават и презервативи за клиентите ако им потрябва. Идваха всякакви индивиди само за да чукат та им услужвам с пакет презервативи много по скъп от магазина. Тия дни пристигна рускиня с огромно черно куче. То прилича на санбернар но с черно син лъскав косъм. Никъде не я искат с това животно и я гонят. Поканих я в хотела и тя нае най хубавата стая - с вана за да има кучо къде да се къпе... Кучето беше толкова чисто и възпитано - никога не идва да ви души. Ляга на пода и си трае. Плътно до стопанката ходи само. И мълчи. Покрай изпитите в университета хотелът беше пълен и със студенти. Идват тук и сутринта им викам такси за да ходят на изпит до залата.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 855828
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930