Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2017 10:09 - Един хотел в действие
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 886 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това лято се опитах пак да отида на морето да работя. Но тази година не се получи заради много обстоятелства. Отидох да работя като камериерка в известния и най луксозен хотел Маджестик в Слънчев бряг. Не мога да опиша кошмара който би ви очаквал ако идете да работите там. През цялото време трябваше да чистим по осем часа плочки с четка като четири асистентки все вървяха по петите ни да ни надзирават. Опитах да работя на много други места но не ставаше. Уж имало много свободни работни места пък то неясно защо хотелите си стоят без персонал. Разговарях с няколко управителя на хотели. Получих надсмешка и високомерно отношение. Няколко мои приятели също не успяха да си намерят работа търсейки на място и по обяви. Най сетне аз се насочих към северното черноморие. От Варна и Балчик и Обзор ми се обадиха. Но за сега пак нищо... Имах проблем и със софийски хотел много луксозен който ме държа без договор на работа два месеца. В него нямаше и никакви проверки за данъците или за доходите. Не се даваха касови бележки. Бизнесмените го бяха превърнали в публичен дом - мъкнеха там любовниците и проститутките си ... За моя изненада видях между проститутките своя бивша колежка от фирма. Явно й е по лесно с този занаят да си изкарва парите. Да не описвам колко отвратително се отърваха от мен тези работодатели. ИЗлъгаха ме че ме пращат в морския си хотел да работя Пък то било лъжа. Иначе в този софийски хотел още някога било се знаело как разни дългокраки какички проститутки идвали там и заради тях щорите се пускали... Оказа се че и самият собственик на хотела който иначе има семейство и много го обича... си води курви и любовници там... Ходих скоро на интервю в луксозно малко хотелче. Изпитваха ме по английски език писмено устно и по български как се изразявам. Представих се великолепно но не ме взеха на работа а подновиха обявата че търсят човек. Писах си скоро с управителката на предишния ми хотел. Тя е много интересна жена. Огромна към два метра дебела двеста кила. Неомъжена и интригантка - стара мома. Питах я защо хотелът стои без персонал а тя гони хората постоянно. Отговор получих във вид на заплахи и обиди. Къде е собственикът да види какво става зад гърба му...



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 855515
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930