Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2017 18:48 - Заповядайте в софийските хотели
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 406 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.04.2017 07:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  След като се върнах от морето започнах работа в хотел до централна гара София. Там беше пълно с араби.

След него постъпих в луксозен хотел в елитен квартал на София. Там също опитът ми беше интересен.

Много хора си мислеха че арабите в хотела са ми създавали проблеми. Напротив. Много от тях са младежи на 20 години тръгнали с една раничка и тръгнали за към Германия.

ЕДна нощ слязох в мазето на хотелчето и там гледам десет млади мъже араби които спяха на пода върху одеяла - не посмях да ги изгоня защото беше много студено а е нямало къде да спят явно тия момчета . Намират се в чужда страна и затова сърце ни ми даде да ги изгоня.

Винаги се отнасях към тях с голямо уважение и те може би го чувстваха... Виждаха у мен добронамерения вярващ човек който уважава вярата на другите и има добро отношение към всякакви чужденци . Защото Библията ни казва че чужденецът е под специалната закрила на Бога. Защото всеки от нас може да се озове като чужденец някъде и да има нужда от помощ и разбиране .Към чужденеца както и към вдовиците сираците и другите хора в деликатно положение трябва да се отнасяме особено внимателно и с любов.

Шефките ми в хотелчето навремето са били камериерки в голям хотел ... След много години решават да си направят собствен хотел но от къде имат тези пари - едната от тях е била и проститутка и може би от там са парите.

Винаги се старая да се отнасям внимателно към клиентите на хотела но се оказва че това на шефовете им  не им харесва. Ега ти и професионализма. Те решават че могат да си гонят клиентите по доста просташки начин.

ПРинудих се да се преместя в луксозен бизнес хотел в елитен квартал. Там пък богати бизнесмени идваха често да правят секс в хотелските стаи с любовниците си. Идват да чукат хората и си плащат много за това.

Даже шефът на съседния хотел идваше и той. Шефът на нашия хотел имаше хотели и по морето. Това много ме радваше защото това значеше развитие за мен - мога да бъда пренесена там да работя при нужда. Колегите от предишния ми хотел толкова се възмутиха и завидяха че се обадиха да ме заплашват че щели да убедят шефа ми да ме изгони и никога повече да не си намеря работа. ИЗтръпнах защото не исках да загубя мястото си...

Представете си каква изненада като видях моя бивша колежка в хотела - станала е проститутка и беше с клиент.

Питам шефа ми кога ще си подпиша договора за работа - скоро. Така и два месеца договор не видях. И после се чудех защо така стават нещата. Напуснах и там и сега си търся работа отново...

В хотела имаше една елитна курва която си канеше клиенти в хотелската стая. Имаше малко кученце със себе си. А то квичеше непрекъснато.

Идваше една известна треньорка по тенис да се чука с любовника си. Затова й дадохме прякор на известна тенисистка.

Давахме на клиентите си прякори на известни политици с цел да останат анонимни. Да обаче се оказа че никъде не маркираме приходите от нощувките на хората - значи укриват се доходи.

Из хотела се моташе известна танцьорка - тя пък била на хотелския шеф любовница.

 

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 855199
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930