Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2017 09:39 - Истината за българите
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 534 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Много години бях без работа. По образована съм и по интелигентна от другите а все за всичко в живота съдбата ме прескачаше и другите бяха предпочитани... Ходех и на евангелска църква от години и после усетих че на мен лично тя ми е пречила да работя нормално... Чувствах се ангажирана в църковните дейности – те ми дават усещане за ангажираност и принадлежност и ти заради това имаш чувството че това ти замества работата.

Бях насилствено принудена да напусна църквата заради обстоятелства и тогава почувствах празнота – трябваше да върша нещо полезно.

Започнах да търся работа и както преди все удрях на камък – работодателите не ми плащаха или се чудеха какво да измислят за да шикалкавят...

Започнах да търся работа и по нестандартни начини – издирих всички сайтове и агенции за намиране на работа. Продължавах с месеци. После изведнъж съдбата извъртя нещата по странен начин. Никога преди не съм мислила да работя по хотелите. И то извън родния ми град. А сега явно трябваше да го направя ако искам да работя.

Преди това дори не ме викаха на интервюта за работа – явно нещо не им харесвах макар че знаех няколко езика и бях сменила различни професии имах опит.

Взех да се чудя защо тук в България съм винаги недооценена а другите боклуците са оценени.

И тогава разбрах – това е просто защото съм в България.

А българинът е най непредсказуемият и най ненормалният човек на света... ПСихолозите казват че ние имаме най ненормалните емоционални реакции.

Българинът е способен абсолютно да върви срещу интересите си.

Защото например слуша семейството си защото от страх не смее да му противоречи. За да не бъде отхвърлен например.

А аз винаги съм заставала срещу семейството ми защото никога не съм била съгласна с него и с малоумията му...

В България всеки гледа само своя а никога общия интерес. После установяваме че даже не гледа и своя. А се влияе от другите защото не смее да възрази или защото няма свое мнение...

Българинът хем е индивидуалист хем не смее да се отдели от общата маса защото го е страх да е различен и да го сочат с пръст...

СТрах го е да защити слабите дори те да са близките му.

СТрах го е да не би другите да се издигнат повече от него и да постигнат повече дори близките му.

Страх го е да не би другите да са по щастливи от него дори близките му.

Често родителите в България предпочитат едното дете повече от другото – а не разбират че правото на наследство е свещено право от пантивека и то е равно за всичките деца по равно.

Аз бях лишена от част от имотите си благодарение на родителя си който е влюбен в моята сестра защото просто тя е богата но мързелива а аз съм бедна но търся смисъла на живота и не мога да живея така безцелно...

Българинът никога не се интересува от истината. Той лъже съвсем спокойно а не си дава сметка за последствията.

Често хората лъжат че някой близък уж е починал ... а не си дават сметка че това може да предизвика наистина смъртта на този близък.

Лъжат че са болни за да им дадат пенсии а не разбират че това наистина ще предизвика болестта...

Всяка изговорена дума има сила. Затова те не осъзнават как всяка дума моделира живота на близките им техния собствен и наранява както нищо друго...

Гледат на назначат децата си само с връзки на хубава работа а : така пречат на децата си да се научат да се борят сами и да преценяват възможностите си в сравнение с другите ... и учат децата си на мързел.

Често се  е случвало да мина покрай офиси и магазини и гледам служителките вътре само се правят че работят... значи те искат да взимат заплата без да се трудят... така ощетяват човека който ги е взел на работа.

Имам познати родители които учат децата си на мързел – или да разчитат само на богат съпруг или да се гнусят от работа...

Аз която съм по образована от всички около мен никога не съм се срамувала да работя какво да е – била съм и чистачка и миячка и болногледачка...

Но исках да съм независима.

А мързеливците около мен като им кажа за това казват – о това не  е работа за мен тя е слугинска.

Ти бре селянино с какво си повече от мен за да не искаш да работиш а да искаш държавата само да ти плаща помощи?!

Те искат държавата да поема разходите за лекарствата им и за обучението на децата им... а не могат да разберат че не може да бъде така – ти като родител отговаряш за всичко тук при децата си и при себе си . Ако искаш детето ти да учи в добро училище ще плащаш. За добро здравеопазване ще плащаш.

Всяко нещо си заслужава парите.

Ако не искаш да се лекуваш с химия а искаш качествени хранителни добавки ще плащаш тройно.

Твоето спокойствие значи е плод на независимост а независимостта е плод на смелост и борба.

Значи отделяш се от семейството си и тогава ще си независим.

Значи не се съобразяваш с чуждото мнение и тогава си независим.

Не можеш да получаваш помощи за инвалидност или пенсии и помощи за безработни защото те те учат да взимаш пари без да работиш – ще се трудиш с пот на челото всеки ден и ще благодариш на Бог за всяка работа ...

Именно затова аз никога не съм взимала помощи за безработни защото те учат хората да получават без да работят. Мои близки цял живот си взимат пенсийки или помощи от някъде търсят подаяния за да не работят.

Учат се да си стоят вкъщи и се оплакават че са болни и не работят. Може да те боли гърбът и кръстът и да си съсипеш здравето но ти си длъжен да се трудиш дори само поради това че трудът облагородява.

Някои разчитат само на бюрото по труда а няма полза и те го виждат. Защото вече има интернет и други начини да си намериш работа.

Някои пък не боравят с интернет и нямат компютър – това пак е във вреда. В днешно време да не боравиш с компютър е неграмотност.

АЗ видях доста зор докато се науча да боравя с компютър. Защото виждах необходимостта от това и трябваше да се науча.

В следствие на това умение си намерих и работа в банка преди години.

С какво се сблъсквам непрекъснато. Жени в България се натрапват на някой богат мъж и търсят начин да се омъжат за него ...

Те търсят парите а не любовта . А после цял живот са нещастни и неудовлетворени защото ако в брака няма любов няма щастие...

Търсят богатия защото те самите са мързеливи и не искат да работят.

Защо не си изработят само тези пари дето ги чакат от богатия?!

Правят го защото така са научени от майките си.

Смятат че нещата се случват така незаслужено от съдбата а не по заслуги. А там е работата че не е така...

Животът е магазин в който отиваш на касата и си плащаш за всичко.

Мислят си аз може да съм грозна гърбава и глупава но мъжът ми е длъжен да ме обича и близките ми също – защо?

Защо той да не предпочете някоя по красива от теб и по подходяща?

Или... в едно семейство има един човек примерно младият мъж тоест синът или зетят който получава доста пари – всички се скупчват около него и го изстискват да им дава пари и да ги черпи.

Те смятат че той е длъжен да го прави.

Пазете се от такива хора. Не общувайте с хора които само се оплакват и са недоволни от всичко което имат. Бъдете благодарни на съдбата за всичко което имате.

Преценявайте много добре качествата на децата си и не бъдете заслепени от тях – може те да не са нито красиви нито талантливи нито умни. Важно да намерите друго качество в тях което да им помогне да си изкарват хляба по почтен начин...

Грозните жени в България гледат да се омъжат първи. Може би защото си дават сметка че след време ще станат още по грозни и няма вече никой да ги иска...

Как намират начини да омаят един мъж като хем са грозни хем са тъпи – явно използват магии или други средства за да правят това. Защото не може един мъж да харесва нещо което е грозно. Не е нормално.

Или пък използват само сексуалните си умения за да го привлекат мъжа.

Това е безотговорност – следват нежелана бременност и аборти. Знаете ли според законите на Вселената всяко удоволствие се заплаща. Щом искаш удоволствието да правиш секс значи ще си плащаш за последствията. А ако в следствие на това направиш аборт духовното последствие е самота и безплодие. И разбира се загуба на спасението и духовна смърт.

Абортът е убийство.

А българинът обича да абортира много неща – когато човек в зародиш има някаква идея дори близките ни я отрязват и абортират.

Искаме идеите на другите да не се осъществят. Защото не отговарят на нашите .

Искаме децата ни да се тъпчат с храна и така им разширяваме стомасите от деца... Така например аз и сестра ми сме направени дебели от малки а сега това ни пречи.

Децата в България боледуват от разни грипове и настинки постоянно. А според хомеопатията и нетрадиционната медицина всяко заболяване има психологическа причина. Това детето да е болно значи че е стресирано от високите изисквания на родителите си най вече и от тяхното неодобрение. То не може и не иска да отговаря на техните изисквания и претенции. Не иска да чисти иска да се въргаля в калта защото си е дете...

Не иска да се храни а иска да се забавлява. Не иска да е учтиво а да казва истината на полуделите възрастни. Често детето е в ролята да вразумява възрастните които отдавна са скъсали с детската невинност.

Децата гледат отстрани и не разбират тъпата логика на възрастния. Възрастният лъже дори и собствените си деца лъже брачния си партньор и детето усеща някакво лицемерие. Въпреки това има безкрайно доверие в собствения си родител и може никога да не признае че този родител наистина е лъжец.

Детето обича яснотата – това е правилно а това не е . Ако правиш това ще получиш това а ако правиш онова – другото.

Но се вижда че не е ясно каква е ценностната система на възрастните около него и това го обърква. Явно възрастните също не са наясно със себе си и се влияят само от някакви емоции.

По старото поколение уж е учило вероучение и има някакви устои но и у него се виждат същите български черти – най вече липсата на реална преценка за себе си.

ЕТо имам близка възрастна учителка която като учител е много добра.

Тя самата е филолог и писател. Показва ми стиховете които пише а въпреки че е филолог не осъзнава че тези стихове не стават и за фолк песен – те нямат рима нямат смисъл нямат никаква стойност.

Чете тази същата даскалица друга книга и ме пита – знаеш ли какво е това Свещен Граал че аз не знам. Викам й знам това си е от обща култура го знам.

Тя изумява – как може аз да знам нещо което тя не знае... Това ли й е общата култура – не знае елементарни неща.

А такива дебилни дъртофели претендират че са чели много и знаят повече от младите.

МЛАДИТЕ САМО ЗА ДВАЙСЕТ ГОДИНИ СА ИЗЧЕЛИ ПОВЕЧЕ И ОТ ДЯДОВЦИТЕ СИ ЗА ЦЯЛ ЖИВОТ ТОВА Е ИСТИНАТА. ТЕ СА МНОГО ОСВЕДОМЕНИ.

Гледам и много хора около мен. Загрижени за здравето ми и за мен самата но всъщност все така става че получават от мен някаква парична помощ за себе си ...

Тъйй че човек не разбира аджиба за какво иде реч...

В хотел работя и там е пълно с много интелигентни мъже които обаче си водят проститутки в някоя хотелска стая за да чукат.

Викам си за тези хора жената няма ли стойност – или има стойност само половите й органи... Жената не е ли човек?! Винаги съм виждала че мъжете се боят от умни жени като мен. Особено българските...

Затова не се изненадвам че Хюрем султан съпругата на Сюлейман е била с интелекта си такова страшилище за мъжете някога. Те не виждали толкова учена жена – ха да им се не знае и мъжете...

Ценят у жената само сливата й или дупката й а самата жена не.

При някои родители продължава разделението на децата по пол – момчето е желано а дъщерята не. Дъщерята само може да гледа родителите си като остареят ... и затова може и да не се омъжва.

Родители се държат за децата си като удавник за сламка и не им дават възможността да създадат семейство. А пък децата също се държат за родителите и не смеят да напуснат дома им. НЕ защото не могат да се оправят сами а защото родителите са им внушли чувство за вина за това че трябва да се държат само за тях...

Никой не смее да направи крачка без другия защото ще носи отговорност за това... А главната черта на българина е безотговорността.

Никой не поема отговорност защото се страхува от това. А българинът живее като едно неосъзнато животно – затова и на стари години прилича на болно животно защото се е хранил само с кренвирши и други боклуци.

След като се пенсионира българинът стои само пред телевизора или на пейката пред къщи и често бездейства... Защото има пълното право да го прави щом е пенсионер. А защо пенсионерите от други страни не разсъждават така?!

Човек не може да се пенсионира от длъжността си да помага на ближния си и от тази да е полезен за обществото. Докато има сили да мърда човек трябва да се труди. Когато е инвалид пак трябва да намери начин да прави нещо полезно...

Телевизорът е най големият убиец на душевния мир у човека. Затова в евангелската църква преди години още първата работа на проповедниците беше да ни убедят да скъсаме с него. И това е честно казано най доброто което са ме научили. ИНформацията от телевизията в повечето случаи е лъжа. Тя деградира вашето мислене и го формира по начин който е удобен на някои ...

Вие бъдете различен не бъдете като другите. Не вярвайте на това което ви казват.

Не се отнасяйте недоверчиво към чуждите защото семейството ви учи така. За всяко нещо – бизнес или каквото и да е  е нужно доверие. Подхождайте с доверие към хората и ще намерите доверие. Не се доверявайте на членовете на семейството си защото тяхната цел е точно такава – понеже са близо до вас да се доберат до парите ви силите мислите енергията ви за съчувствие. ИЗлезте навън и бъдете сред природата. Развивайте хобитата си. На дърти години се хванете в професионален състав за танци например. УЧете се да пеете при учител ако това е била мечтата ви – нищо че сте вече на 60 години... Играйте балет ако това е била мечтата ви...рисувайте.

Радвайте се на живота и не позволявайте някой да ви отнеме радостта...

Недоверието е страх. Аз също съм била учена да не се доверявам на хората. Но разбрах че трябва да се доверявам.

Тези които използват доверието ви криво са членовете на семейството си защото те чрез вас преследват своите цели.

Много малко са хората които като видят интерес към нещо у децата си гледат всеки интерес да развият...

Не гледайте отстрани на хората които правят пари и учат... не оставяйте живота си върху лавицата да хваща прах. Вземете го и го живейте . Не се бойте че ще останете наранени. Бъдете уязвими и подхождайте с доверие. Вярвайте в чудеса. Вселената ги прави. Бог ги прави. А ако се помолите пък за нещо и молитвата помага...

 

 

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 855410
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930