Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2017 11:10 - Заповядайте на морето - част 8
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 495 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Искам да разкажа за всичките си приключения на морето от миналото лято... Върнах се в София след като напуснах и Свети Влас и не можах да се уредя на работа там и се чудех какво да правя . Моя близка ме изпрати чрез фирма да съм рецепционистка в Слънчев бряг...

ОЩе първия час управителката реши че иска да ме прави готвачка а не рецепционистка. Така че аз прекарвах времето си в едно мазе да режа и беля тонове зеленчуци. След една седмица колежките ми направиха интрига - оплакаха се на шефката че аз много съм била ядяла. А те знаят че главният готвач моят шеф ме караше да ям. Но така или иначе изгониха ме и бях преместена от фирмата в друг хотел като камериерка. Но предишната седмица духовното ми ръководство вътре в мен ме караше да се моля нещо за работата и аз не знаех че колежките ще ми направят проблем... Бях настанена в новия хотел в чудесна стая на гърба на хотела където имаше гледка на бившо кафене на хотела - вътрешна градина чудесно беше - масички цветя и столчета.

В стаята бях с две съквартирантки и от едната си патех страшно много... Изхвърляше ми храната от хладилника обиждаше ме злепоставяше ме... Накрая бях принудена да се оплача от нея и тя биде поставена на мястото й... Не смееше да ми създава проблеми вече мърлата с мърла. Но заради нея така и не можех да ползвам нито хладилника нито гардеробите нито масата нито шкафовете - тя беше заела всичко. Шефките ми били зебелязали че тя имала проблеми с пиенето. НО наистина имаше пиянска мутра. Казваше се Румяна и беше от Шумен. Беше омъжена но все с години работеше по чужбина така че явно бракът й не вървеше . Имаше постоянно любовници. Друга интересна история се случи с другата ми съквартирантка - също възрастна жена. Тя беше вдовица и на дърти години намери в този хотел любовта. Запозна се с дърт сервитьор и двамата заживяха заедно. Ходеха нощно време по плажовете да се чукат. Тази жена споделяше колко е била самотна преди а как сега е щастлива . Съчувствах й и се радвах заедно с нея.

Чудно как самата обстановка на морето поощряваше хората да се отдават на секса докато са там... Желанието да се търкат с някого по плажовете - това триене им липсваше до болка.

АЗ бях концентрирана в работата защото беше нова за мен. Работехме като роботи и работата беше много. Да поливаме многобройни саксии с екзотични цветя от всички страни на хотела че и висящи такива... ДА чистим паркинга тревните площи басейните хотела отвътре. Купищата тоалетни и всичко друго беше наша отговорност. Но работата ми харесваше макар че винаги търпях подигравки за това че съм образованата софиянка пък дори не знам метлата и парцала как да държа.

Ето че аз исках да не се глезя и затова отидох толкова далеч само и само да изкарам некой лев без да се съобразявам с нищо. Просто напуснах София и потеглих.

Бях толкова скромна че никога не показвах превъзходството си пред другите. Не се големеех подчинявах се на всичко което ми кажат.

Бях близо до морето а това беше най важното.

В свободните дни се разхождах до Несебър да видя новите магазини .

Как Господ ми помогна да имам едно чудесно преживяване в Бургас и Поморие . Една сутрин станах в шест и търсих автобуса за Бургас. НО го изтървах и там беше само този за Поморие. КАчих се и той ме стовари на манастира. Разгледах целия град и от там заминах за Бургас. Припомних си местата където идвах преди 30 години с родителите ми. Тръгнах по тенискортовете и там разгледах изложби на пясъчни фигури и на влечуги. Купих си биопродукти от едно изложение до плажа...

Всяка вечер се разхождах покрай плажа голямата ивица където всички хора се мотаеха по заведенията. ОБичам този курорт и бих живяла там цяла година.

 

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 854624
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930