Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2017 12:33 - Заповядайте на морето - част 6
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 540 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Заповядайте на морето част 6

Да разкажа аз по подробно преживелиците си защото прекарах цяло лято по морето...

Когато пътувах за да работя в Царево аз бях единствената в автобуса до там . Не познавах пътя. Спрях на автогарата и зачаках управителя на хотела да ме вземе . Не знаех как изглежда . Явно беше млад човек а може би и хубав. След малко се появи грозна тъмна кола и до нея около 45-50 годишен човек с побеляла коса и руски акцент. Закара ме с колата до хотела - луксозен с чудесен басейн... Дадоха ми стая в мазето. ТОва били стаите за персонала. А ми беше обещавано да спя в луксозна стая в хотела. Дадоха ми едни скъсани одеяла и даже ме попитаха дали аз не си нося лични чаршафи - не разбира се. Тръгнах на следващия ден да разглеждам града. Видях и две черкви но туристи още почти нямаше. Имаше малка плажна ивица и там няколко бабета... Обадих се по телефона на жена от София от която си бях доста изпатила от настроенията и капризите й но тя си имаше някои качества и двете сме си привързани една към друга. От години не се бяхме чували. Говорихме часове наред... Оплаках й се че майка ми продаде жилище и даде парите само на сестра ми. Тя просто не можа да повярва. Разказвайки това се разхождах из Царево часове наред разглеждайки защото бях вече решила да напусна този хотел и града - бях се поддала на влиянията на мои близки че предложението от Царево е измама а след време щях да съжалявам. Просто управителят на хотела ми беше предложил да ме развие от нищо не знаещ човек в главен готвач защото виждаше желанието ми за това. Аз му повярвах и отидох но другите не му повярваха и го смятаха за мошеник който само дава празни обещания.А той човекът наистина почна да ме учи да готвя. Но не изпълни като че ли няколко други неща - не ме настани в луксозна стая и не ми пусна договор за работа веднага. ТОва е което ме обърка. Реших че може никога повече да не видя Царево и затова отидох да го разглеждам. Сутринта се развали котлон в печката . Беше газов и управителят загуби време за да разбере къде му е проблемът. Останаха двамата с другия готвач. Така аз се измъкнах. Бях свършила работата си и избягах да разглеждам града.Всъщност Царево ми заприлича на едно село с много улици като лабиринт. Не мога да се ориентирам добре в него. СЛед много часове намерих центъра му и там видях и охранителна фирма която за лятото търсеше жени рецепционистки или телефонистки с руски език заради туристите. Имаше красиви гледки хубав парк или градска градина. Малки хотелчета и накрая големи хотели. Върнах се при гората и циганската махала... Там наблизо е моят хотел. И после докато да ида до автогарата имаше много път за ходене по шосето. Яхнах маршрутката която ми взе много пари - девет лева за да ме закара до Бургас. За първи път спирах в Бургас от двайсет и повее години насам. МОжах поне да разглеждам гарата. Имаше табели с дестинациите за пътуване. Отделно имаше само дестинация ПОморие - Бургас. Защото Поморие е най близкото място до Бургас. До този надпис имаше друг - до Несебър и Слънчев бряг. Затова там се качих в посока Равда. СЛязох и всички знаеха къде е хотел ЕМералд. Това е един от най големите хотелски комплекси в България. Тук Филип Киркоров и разни руски милионери имат апартаменти. Равда е тихо място без много дандания и затова е подходяща за хора с деца... В този комплекс са само милионери. Посрещна ме усмихнат лицемерен младеж на име СЛави Христов. Управител в ресторантите на хотела. Каза че всеки извънреден час на работа се заплаща допълнително и ме настани в квартирата. Пиколото на вратата още при пристигането ми помисли ме за туристка. Дълго чаках дългокосата убавица на рецепцията да го повика за да се видя с него. ОТмъкна ме в барбекю ресторанта където ме чакаше дебелак с мустаци и просташко поведение - оказа се че това е главният готвач Роби бивш главен готвач в Буда бара в София.

Заявиха ми че ще ме направят отговорник за мократа точка тоест че ще бъда в миялното помещение. Идеята да бъда миячка на чинии никак не ми хареса ... Но бях твърде уморена от емоции и се наложи да ида в квартирата да си легна.

От първия ден почнаха неприятностите . Имаше там в ресторанта един много грозен младеж - Слави който бе управител на ресторанта. Още първия ден усетих в гласа му едно презрение към мен и желание да ме смачка. Готвачката Илонка живееше с него на семейни начала - тя ме посрещна намусена още първия ден. Грозна изрусена и с курвенски вид. Тая жена е от Червен бряг но живее в Бургас. Явно тя е настроила този Слави срещу мен а после тя го и накара да ме уволни. Започнаха тормоз и мъки всеки ден ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 855187
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930