Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2017 19:59 - Заповядайте на морето - част 5
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 379 Коментари: 0 Гласове:
0



Дълго време бях в депресия и бях без работа. Започнах в началото на миналата година да си търся работа и бях учудена че въпреки многото ми усилия работодателите не им плащаха. Поработя малко и не ми платят. Съветвах се с любимата ми гадателка на карти таро - известната Ели Маринова. Тя каза ти с твоя негативизъм доусложняваш нещата. Каза ми тази година няма да останеш без работа работа ще имаш. Винаги е познавала така че й повярвах. Започнах да търся работа и неусетно незнайно защо нещата кривнаха в това да търся да съм рецепционистка в хотел и то на морето. НИкога преди това не бях мислила да напусна родния си град и да ида на морето да работя. Имах сума ти обаждания от работодатели . Защото тия хора от районите на курортите които си живеят там те не работят по хотелите да ви кажа - това са най мързеливите хора в България ... Най мързеливите са несебърлиите. Те не работят - дават къщите си под наем на туристи продават на туристите герданчета но не работят ...Хората от Равда също не работят . Там бях първия месец на работа - мързелуват си по дворовете ... разхождат се по улиците но никой от тях не работи по хотелите. Аз софиянката от центъра на София отидох да чистя тоалетните и чиниите на хотела а те никога не биха вършили такава слугинска и унизителна работа. Аз съм с няколко чужди езика с няколко образования и не се свеня да слугинствам а ония ми ти селяни там се правят на голямата работа. Отидох първо да съм главен готвач в хотел Замъка Царево макар че съм филолог по образование. ТОлкова има липса на готвачи по курортите че ми предлагаха дори да съм главен готвач на ЕЛените в рибен ресторант. Не е ли резил?! Имаше в Замъка Царево един невероятен управител когото после една мърла постоянната управителка принуди да напусне хотела - той ми каза аз виждам че ти имаш желание да бъдеш готвач аз ще те науча да бъдеш такъв и ще ти дам шанс да се развиваш в тая професия... ПОвярвах му уредих си здравната книжка за готвач и потеглих.

Моите приятели и близки не му повяваха и ме разкандърдисваха - бил мошеник не можело нормален човек да ми обещава такива неща. Да но той не ме лъжеше и затова после си дадох сметка колко изгубих че напуснах това място. Просто избягах. Без да се обадя. Което много нарани и обиди управителя на хотела. ТОй ме догони по пътя и поиска обяснение. Хванах маршрутката за Бургас и от там се прехвърлих до Равда. УЖ най реномиания хотел там и голямо бъдеще ми дават и развитие а то стана каквато стана. Един дебелан готвач от Лом станал софиянец и той е сега главен готвач на барбекю ала карт ресторанта там. Роби му викат. Ужас. Такъв тормоз търпях от него че накрая избягах и от там след месец и заплата разбира се .

Местя се в Свети Влас най луксозния хотел. Чудесна заплата и квартира. ОЩе първия ден една колежка нещо излъга и ме изгониха. Казала че намерила мое лайно в тоалетната значи нещо съм цапала била. А истината е че не е искала просто аз да спя в нейната стая - иска да е сама това е.

И така ... Върнах се обратно в София като преди това прекарах бездомна цяла нощ в Слънчев бряг на площада при хотел Кубан. Чудех се какво да правя.

В София получих предложение да замина като рецепционистка в хотел Перла в Слънчев Бряг. Готово - водеше се стаж към туризма . Значи обучение във фирма за хотелски персонал.

Отивам и управителката реши че повече имала нужда от готвачи а не рецепционисти. Така . Правех аз в готварницата мръсната работа - в едно мазе само режа тонове зеленчуци и ги беля. И то в мазе та виждах там само краката на хората през прозореца...

Държаха ме да спя обаче в другия хотел на фирмата - Андромеда. И двата хотела са луксозни и нощувката там е сто лева. Та просто квартирите се бяха свършили тъй като аз отидох по -късно и затова спях в хотела... КОй като мен. Имах си на разположение душ кабина хладилник сума ти хавлии хотелска козметика - шампоани сапун... Имах чинии тенджера котлони тостер електрическа кана и чудесни условия ... балкон вана шапка за баня обувалки климатик и какво ли не ...

Купих си бутилка бяло вино и я отворих с отварачките в барчето на стаята. Съблякох се чисто гола и седнах в луксозния фотьойл. Имах чудесен балкон с тиха гледка - не към шумната улица а към басейна на хотела отзад.

След седмица пак нещата тръгнаха наопаки - не съм била такъв гениален готвач за какъвто ме мислели тъй че не ме искат там. Така че след шест дни се преместих като камериерка в хотел Изола Парадайз.

Трябвало да мия ресторанта. НО като казах че зная два езика ме направиха камериерка. Два деня с камериерската количка по стаите... Беше чудесно. И аз доволна и клиентите. След два дена нещо не били доволни и станах холова камериерка.

Веднага почнаха подигравките - как може да имам висше образование пък дори да не знам метлата и парцала как се държат. В хотелите на морето работят турци и цигани от околните села и те са много надменни . Не обичат по умните от тях. Търпях унижения заради това че имам образование...ами аз не съм селянка за да въртя метлата по цял ден я ... Майка ми ме е изучила а не ме е карала да мета.

Беше интересен моментът когато за пореден път проявиха неуважение като казаха че вече нямат нужда от мен тъй като бях изнесла вече целия сезон и тежестта му на гърба си ... Когато си тръгвах обаче ме видяха момчетата от супермаркетчето пред хотела. Беше трогателно - изправиха се и ме изпратиха с ръкопляскания като ме видяха с огромния куфар... Това не бих го забравила никога.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 848462
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4410
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031