Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2016 19:24 - За женските гейове - пълна отврат!
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 3473 Коментари: 5 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg






Нямах намерение да пиша такъв пост. Всеки си има право на сексуална ориентация. но в крайна сметка го обсъждат хора, които не се сблъсквали с това, ами само си теоретизират!

Да, защо не - и те също са хора и търсят начин да се изявят. Какво като са по-различни и прочеее досадна дъра-бъра!

Да, нямах намерение да пиша нещо подобно, но гледам едно предаване по ТВ7, където ми обясняват колко е готина Люси Дяковска и какъв страхотен пич е!

Така, може и да е страхотен пич, защото явно тестостеронът й идва в повече.

Другото - престанете да ми навирате в очите, че това е нормално - гей връзките, защото аз не смятам, че е така.

Случвало ми се е поне на два пъти по попадам в обсега на агресивни лесбийки. Усещането е адски противно!

Първият случай беше в зала 1 на НДК, тогава ми се лепна някакво същество с неизвестен пол, седеше до мен и сумтеше. Беше много противна ситуация, просто се преместих, слава Богу, че имаше такава възможност.

Вторият случай беше доста по-драматичен. Бяхме в Бергамо с една приятелка и отидохме на оперно представление в къщата на Доницети.

Отидохме по-рано и си запазихме места на балкона. Имаше доста време до началото на представлението и аз отидох да
разгледам екпозицията на долните етажи.

В един момент ми звъни мобифона: "Не мога повече да ти пазя мястото, връщай се!"

Връщам се и попадам до персона, която се извърна със слънчевите си очила и ме зяпаше през цялото време на изпълненията. Беше адски притеснително. Сложих си до лицето брошурата, за да НЕ й виждам мутрата! Пълна гадост!

Не ми беше ясно какъв език говори, за да й кажа да престане да ме зяпа и притеснява. Чудех се по едно време какво да й кажа "Престани да ме зяпаш!". Ама мога да го кажа на английски, а не и на италиански. Изобщо беше много гадно! Още повече, че сте на опера и се смята, че публиката е подбрана...

В крайна сметка не съм човек, дето е много притеснителен, но по едно време стана доста задушно, понеже бяхме и на балкона, та просто се чупирахме. И без това ни дойде твърде много, особено не мен.

Вкратце искам да кажа, че хич не ми пука кой в какви дупки иска да му го  *************************************************, но просто не би следвало да притесняват другите хора, които не го искат!!!!!!!!

И никой по никой начин не може да ме убеди, че такива мераци са нормални.

Също никой не може да ме убеди, че са нормални хомосексуалните бракове.

Какво правят в крайна сметка лесбийките?......







Гласувай:
16



1. aip55 - Не се
15.04.2016 21:42
учудвам. Извратеняците са психясали хора. Няма такова чудо еднополови бракове.
Това са хора, които имат болно въображение!
Правилно мислиш Тера! Поздрав!
цитирай
2. kuschel - Smettere di fissarmi - спри да се ...
15.04.2016 23:27
Smettere di fissarmi - спри да се взираш в мен!
цитирай
3. tera - За мен бяха много притеснителни и двете ситуации,
15.04.2016 23:41
защото бяха доста агресивни.
Все едно си длъжен да им обърнеш внимание.
Дори и мъже не са били толкова агресивни в подобни ситуации, което допълнително ме притесни в случая.

Но пък откъде-накъде тези дами са решили, че трябва да комуникирам с тях????

Това е идиотско - да си търсят еша в тяхната си среда! За мен лично беше крайно неприятно!

цитирай
4. kuschel - По-скоро е смешно.:)
16.04.2016 02:01
По-скоро е смешно.:)
цитирай
5. apostapostoloff - В най- скоро време БСП ще
16.04.2016 16:58
внесе законопроект за легализация на гей- браковете и декриминализация на содомията и педофилията. Искат да се хареста на новия американски посланик и на Европейската комисия. Ще трябва да се подготвите отсега за това.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648249
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031