Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2015 08:54 - От къде идва тази злоба у нас и до къде води
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 1387 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Вчера бил починал синът на президента Плевнелиев. Преди време пък умря дъщерята на Желю Желев.

И в двата случая хората много злобно реагираха на тези факти. Злорадстваха. НА Желю му пожелаваха да му умре и другата дъщеря. На Плевнелиев също подобно.

От къде идва тази злоба в българина?

Ще ви кажа. Всеки завижда на преуспелите хора и иска да ги съсипе. Защото може аз да не съм добре но трябва Вуте да е зле.

Мои две приятелки дълго време лазеха по корем от безпаричие и семейни проблеми. Като че ли всички им съчувстваха но сега когато нещата се оправиха изведнъж пък взеха да им завиждат.

И двете ми приятелки изведнъж се разболяха и даже имаше опасност да изгубят работата си за която толкова дълго са се борили. И двете мислят че това се дължи на нечия завист отправена към тях и на зложелателни мисли.

Около мен е пълно и с хора които не могат да имат семейства поради същата причина.

Някой има изгода от това те да стоят сами за да може този някой да им наследи имотеца. Или пък просто някой не иска неговите деца да стоят неженени а пък другите хора да са семейни.

Други пък постоянно манипулират семействата си. С цел да взима парите на децата си например. Иска децата му да не се оженят за да взима заплатите им. Иска децата му да се въртят цял живот около него самия да му угаждат да му правят компания но да нямат собствен живот.

Много пъти ми се е случвало когато искам да общувам с някого за нещо важно изведнъж да ми се дотресе някой друг и нарочно повтарям нарочно да почне да ми пречи да общувам с него. В един момент даже се обръща да гледа реакцията ми и почва да се смее от задоволство.

Радва се че ме е раздразнил.

Често се случва да търся някого в дома и да ми казват че го няма . Тръгвам си и изведнъж търсенят човек изскача от къщата си и ме догонва. Значи го има а не го няма но нарочно го крият от мен без причина. Защото не искат хората да си общуват помежду си. Пазят си хората за общуване само за себе си .

В чужбина не съм виждала толкова малоумно поведение.

В България е подходящо за нашия начин на мислене и за руснаците.

Навсякъде по света се смята че жена първа да се предлага на мъж е агресия и е неприлично. А в България и Русия се смята за нормално. Затова жените са нахални и се борят за мъжете. Може мъжът въпросен пет пари да не струва но щом има пишка и е мъж значи трябва някоя жена да го хване и да се върти около него.

Ако е богат е заради богатството му. Обаче много мъже са окупирани от жените просто за това че жените искат да се омъжат за когото и да било само и само да не са сами.

Опитват се да манипулират мъжете си с постоянно мърморене и недоволство. Гледам горките мъже гледат в земята и едвам издържат лиготиите на жените си. А жените със самочувствие казват че просто подтикват мъжете към правилните решения. Ама че глупост.

Според Библията ако във властта има такива жени манипулаторки това води до съсипване на цялота страна и до падането на въпросната жена от власт и на семейството й.

Такова поведение на жените духовно се наказва. Да не говорим че според Библията жената трябва да се подчинява на мъжа а не да го командва но няма кой да я слуша.

Много пъти ми се е случвало да ида в някакво учреждение и служителите да отричат истината за нещата . Лъжат.

Отделно помежду си българите си завиждат за това че някой има семейство и деца . За друг че има хубава жена. За друг че има хубава къща и кола.

Гледат мъжете със завист и ги е яд че никога няма да имат такава хубава жена като на този човек.

Други завиждат на хората от семейството си че жена му може да има дете пък онази не.

Зълвата на моя позната както и снаха й и брат й бягаха от детето й не искаха да го виждат. После се разбра че то е защото те самите не могат да имат дете. Завиждаха й за детето.

Подиграваха се на колата на мъжа й че била бедняжка а пък те имат хубави коли.

Хвалят се чие дете е по красиво.

Това което мога да кажа е че повечето злобни хора си получиха наказанието от съдбата.

Разболяха се млади от рак и сега са на път да оставят децата си сираци.

Възмездие има така че не бързайте вие богаташи и крадци да се радвате на кражбите си.

Българинът не влиза наистина в никакви норми на психологически тестове.  Държи се ненормално и има откачени реакции.

Трябва му психоаналитик. Но психоаналатикът нали и той е българин – и той е на същото дередже. Пълен е с душевни  травми.

Трябва ни духовник явно и изповедник. Лошо е че за разлика от всички народи не сме свикнали да се обръщаме към вярата и към изповедта.

 




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 855257
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930