Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2015 19:02 - Едни исторически пътувания които ще запомня
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 1117 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Есента щях да ходя на конференция в Самоков. И много странно. Всички коли и рейсове до там стиганаха успешно само моят не.

Пристигнахме чак на обяд и конференцията току що свършваше така че не чухме нищо. Бяха нападали дървета по пътя трябваше всяка минута да се слиза и да се махат.

Друго интересно пътуване е това до Турция – Одрин. Планувахме го от години и все нещо не се осъществяваше.

Една близка ме покани на гости в къщата й в Трявна. Закарахме я  до там мои приятели с колата им и аз. Отидохме до там и вечерта пихме кафе на площада. Изпокарахме се за пари. Домакинята която ни покани се ядоса и приятелите ми отказаха да спят в къщата й. Аз останах при нея обаче. В къщата нямаше нито ток нито вода. Ядяхме при съседката.

Към обяд аз се разхождах из центъра и домакинята чу част от разговора ми с приятелка в който се оплаквах че в къщата в Трявна няма вода и ток. Дъщеря й каза че съм шпионка на леля им и затова да ме били изгонели.  Моите приятели които ме доведоха до Трявна с колата вече бяха тръгнали от там и бяха близо до Габрово.

Върнаха се за да ме вземат. Разгледахме заедно центъра на Трявна и бяхме заедно до вечерта. Качихме се и разгледахме Габрово и селата наоколо. После стигнахме до Карлово и спахме в колата до гарата. На сутринта разгледах Карлово брахме смокини и после минахме през Сопот. Видяхме къщата на Иван Вазов и след това продължихме към село Челопеч. Спряхме в едно село по пътя. На площада му винаги има селянка която продава зеленчуци домашно произведени – чесън навързан на плитка ябълки картофи...

Стигнахме до село Антоново и неговия водопад. Хората слизат за да видят водопада. Малък водопад но е на самото шосе. Има и беседка за почивка.

Стигнахме Челопеч. Там видяхме два водопада и едно аязмо с целебна вода. Ще построим чешма на аязмото когато съберем дарения. Видяхме малката селска черква с цветя и чешма отвън. До планината пък има страхотна каменна чешма с чудесна вода. Моя позната се е хванала да живее с момче от Челопеч. Но целта й всъщност е да умори родителите му и да му вземе къщата. Там е работата че тя мечтае за хубава кариера и не харесва приятеля си. Тя е с него само защото нямало друг. Не може да намериш нещо ново ако не пуснеш старото. 




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 855644
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930