Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2015 23:14 - А сега де
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 1576 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Скоро тия дни си попълвах албумите със снимките... И да добавим че все пак аз го правя най вече за лична удовлетвореност защото този профил си е мой... Слагах снимки на разни артисти между другото - радвам им се сама и доставям радост и на другите които ги харесват. За моя изненада и огорчение се намериха за пореден път лоши хора които се имат себе си за вярващи и ме изкараха шизофреничка и каква ли не само защото не харесвам приятелката на певеца Миро. Била съм интригантка - не аз за разлика от много хора познавам лично Миро .. не правя интрига защото първо коментарите си за приятелката му съм ги казала на самия него ... и защото не вярвам на слуховете за хомосексуалната му ориентация. Вярвам че е добър човек че е вярващ че е християнин и че може да бъде за пример на много от вас които уж защитавате приятелката му но не харесвате него... Щели да му кажат че аз съм била по подходяща за негова булка ... леле . Ами всяка жена която го харесва се надява тя да е подходящата. Това е нормално. Само че тези хора които плюят по мен вече са отписани от списъка с приятелите ми ... А някои от тях уважавах много до скоро...жалко. Единият от тях дори не ми е приятел бил до сега така че се чудя как следи публикациите ми... 
Обичам да критикувам когато смятам че е нужно. И това не винаги е лошо. С Миро и други съм водила разговори по въпросите които ме вълнуват.Така че го познавам по добре от някои от вас нали така...



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 854664
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930