Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2015 10:47 - Простотиите на известните личности
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 1333 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Животът така е сложил нещата че аз имах възможност да се познавам с разни подобни персони. Скоро имах даже любовна връзка с такъв. И знам колко е мнителен такъв човек. Другият с когото си пишех пак непрекъснато мълчеше. Явно предпочитат самотата вместо другото. Но аз пък не мога да стоя сама. Била съм и в семейството ми заобиколена от известни в областта си хора. И това ме е карало да се чувствам странно. Около мен е пълно със забележителни личности. Един известен политик беше баща ми например. И той беше пълен с известни приятели. Добре е че аз не станах толкова известна че да ми пречи на личния живот. Имах любови с известни личности. Някои минаваха за гении. Други са поп изпълнители. Други писатели. И художници и какви ли не. Гледам ги и наистина някои от тях си имат психически заболявания. Затварят се в себе си и странят от другите. Имат мания за величие. Отдават се на похотите си . Имам един гений познат. Музикант и поет. Отдаден на разгулен живот. Учудвах се като научих как ходи с няколко жени едновременно и ги лъже. Понякога и ги бие. Съблича ги и така ги гони навън. Политиците дори и в семействата си са свикнали да командват. Имам друг познат също поет и музикант. Безумен развратник и пияница. Но вече се вижда че е импотентен от пиянството. Гледам тъпотиите им и се чудя. Толкова умни и талантливи хора а всеки като че ли от тях нещо е болен в главата. Ходих пък при художници да ме рисуват. Те пък си мислят че отивам при тях само за да спя с тях а не за друго. Много от тези известни личности се възгордяха. И от надменност престанаха да общуват с мен. Мислят се за много велики. Именно затова мислят че могат да ръководят живота на хората.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 855726
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930