Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2015 08:39 - Добре дошли в Ксанти
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 1010 Коментари: 0 Гласове:
0



Обичате ли карнавалите и маскарадите?! Ето аз тръгвам на един от най известните – този в гръцкия град Ксанти близо до Кавала. Пътуването ми беше съпроводено с много разнородни емоции. Моя близка приятелак която щеше да пътува с мен ми изигра номер и не дойде така че парите й изгоряха. Тоест моите изгоряха.
Тя не се чувства виновна изобщо за това което се случва  Направих този жест на обич към нея да я взема безплатно за да я освестя след многото мъки които преживя а те ти благодарност. Все пак вижте колко благородно от моя страна да й платя тази екскурзия – аз съм чаровна и благородна но малко хора го оценяват. Какво знаете за карнавалите изобщо?! Те са свързани с езически традиции . Затова точно на Заговезни танцуват и нашите кукери. Със същата цел се правят маскарадите. В тях кукери са всички маскирани – с цел да гонят злите духове от града. Минахме през Кавала като я видяхме само от хълма горе като панорама. Като цяло е много красива. Но не бих ходила втори път там не ми хареса. И в Солун не ми хареса. Много харесвам Драма и селата около Драма и Серес . Чудесни са. За да привличат туристи все са направени като Спа центрове и пълни с хотели. Красиви къщи пълни с палми и розови растения. Като пристигнахме в Ксанти – оживление и шум по улиците. Целият град излязъл да гледа сеир. На групи маскирани . Приятелите на Пешо направени на мечета. ИЛи ученици от еди коой клас направени на шаферки . И всичко живо пее и танцува. Особено много ме впечатли една платформа с огромна фигура върху него от метал или картон изобразяваща кон Пегас еднорог. Върху гърба му няколко девойки в бяло танцуваха.  Имаше и други такива фигури които видях случайно вече на излизане от града. Гледах по снимките че и на другия гръцки фестивал – в Патра има такива неща. До Патра и Сауса екскурзиите са по три дни. Но Патра е морски голям град и там има доста за разглеждане. Оказа се че и в България и на други места на балканите има такива карнавали.         



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 854657
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930