Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2014 08:31 - Заповядайте в Бобов дол – част 2
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 1189 Коментари: 0 Гласове:
1



Вземете от автогара Овча купел рейс за Дупница. Като не го взимайте от общата автогара а от павилиона за билети на Юнион Ивкони отвън. Иначе другите рейсове от автогарата са транзитни и ще спрат само на един мост в Дупница и от там няма да можете да се оправите.

От автогарата в Дупница вземете маршрутка за Бобов дол.

Дадена ми е на разположение една къща в Бобов дол която мога да ползвам там. Ползвам единия етаж. И двора.

Бях за няколко дни след Гергьовден и там се запознах с един удивителен човек.

Този човек е един от най –добрите ясновидци в България. Ванга го е познавала. Вера Кочовска се е съветвала с него. Аз се запознах с него чрез моя приятелка. Която от негово име ме молеше да му намеря една книга в София. Аз се постарах да я потърся но нямах представа за нея в детайли.

Няколко пъти бягах от моята компания там в Бобов дол за да говоря тайно с този човек. Задавах му въпроси. Не исках той просто да гадае за живота ми. Говорихме си за разни духовни неща. Питах го за предишните ми прераждания. За смисъла на живота. За вярата и общуването с Бога. Той ми позна за личния живот всичко. Говори ми за сестра ми и майка ми също.

Каза ми че след една година ще намеря подходящия съпруг за себе си. Но ако съм избрала заради Бога да остана неомъжена това ще стане – Бог ни е дал свободна воля.

Ако се омъжа обаче ще родя един син. Каза и за моя роднина че е абортирала син който е трябвало да се роди. Какво ли значи това – може би това дете е било важна личност в предишните си превъплъщения която е трябвало да се роди отново с определена цел.

Никой не разбра защо ходих да общувам с този човек. Влюбих се в интелекта и духовността му от пръв поглед. Защото ми липсва духовно и интелектуално общуване.

Човекът ми обясни че на това място където е сега Бобов дол преди векове е живяло племе от траките – дандалети. Открити са в района няколко могили на това племе. Едната е в рудника Бобов дол. А другите са в съседното племе Мламолово.

Могилите са унищожени. Но в района на града се прераждат хора които са били велики в предишните си животи.

Този човек ми каза че в предишен живот аз съм била самарянката която е говорила с Исус до кладенеца. Учудих се – аз нямам усещането да съм била такава развратница. А самарянката е била такава. Била и съм и един от близките хора до МОисей когато е извеждал евреите от Египет.

Ясновидецът видя някои от заболяванията ми и ги коригира чрез съсредоточаване и намеса. Видя и болести на мои близки.

Беше доволен от великата ми вяра в Бога. И ми предсказа успехи в духовния живот и личния. Каза че до 15 август ще намеря нова работа. И че духовният ми живот ще се промени до няколко дни. Човекът ми даде телефоните си и скайпа си.

Качих се на влака натоварена с дрехи за бедните деца и пълна с впечатления. Гледах красиви пейзажи през прозореца. Влакът спираше дори на Владая и Горна баня. И на разни села които не съм и чувала. Остава едно – да сътруднича на този ясновидец и да се допитвам до него. ТОй обича да помага на хората. Среща пълно неразбиране от страна на семейството си особено на съпругата си която е и много ревнива. НО за мен това е безразлично. Хиляди хора се допитват до него. Аз бях свидетел. 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 854677
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930