Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2011 10:22 - Върни се, Майк, липсваш ми
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 835 Коментари: 0 Гласове:
-1



 Когато бях на 14 години се влюбих в мъж, много по-голям от мен, който бе най-голямата любов в живота ми. Обичах го силно в продължение на 10 години. А и после не спрях да го обичам. Неговата творческа мощ поне ми даваше сили да устоя сред ужасните сцени, на които бях свидетел още от детството си. Знаех интуитивно, а и после се убедих, че двамата с него много си приличахме - като две капки вода. Това се дължеше на много неща. Имахме сходно възпитание и много случки от живота ни също съвпадаха.  Ако аз имах неговата професия, а това можеше да стане, аз щях да се държа като него. МНого хора казваха, че е ексцентричен, но за мен той беше нормален, защото така като него щях да се държа и аз. И аз, и той сме много духовни, със стремеж да изследваме духовните неща във всякакви религии и учения, докато намерим истината за себе си...Изцяло отдадени на Бога в желанието си да Му служим, всеки с това, което прави... Скоро установих, че много момичета са правили в интернет рисувани филмчета дори, с които отразяват сексуалните си фантазии по отношение на този мъж. Мислехме го за импотентен, а той може да се окаже цар в леглото. ВЕче след 40-та си година той започна да говори пред медиите за сексуалния си живот, преди се притесняваше. Постоянно в нета се коментира дори големината на пениса му и това, че понякога на публични места този пенис е бил твърд и изправен... Мога само да се надявам, че има прераждане, за да мога да го срещна наживо в някой следващ живот....
http://www.youtube.com/watch?v=wHLplDzOH7g









Тагове:   майкъл джексън,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 853654
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4411
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930