Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2007 10:53 - Двехилядната година – моето послание за 21 век
Автор: ekaterina0909 Категория: Други   
Прочетен: 1393 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.07.2007 15:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Когато си представям моя живот в 21 век, аз го виждам само щастлив. В някаква степен се съмнявам, че наистина ще бъде такъв. Действително, все повече хора стават материалисти. Но някак си като обратна реакция на това все повече хора започват да изпитват отвращение към материализма.
Наистина, аз вярвам, че големи промени ще настанат в живота през 21 век, защото във всеки нов век - вижда се, ако изучаваме историята - се появява нещо ново. Но това ново винаги е в различни посоки. Материализмът, например, винаги е съществувал, но в различни форми. В средновековието той е бил наблюдаван у лордовете и кралете, например ; там той се вижда много ясно. По принцип, тези лордове понякога са направлявали кралете - те са обичали войните, тъй като по време на война са заграбвали плячка.
Така стои работата и с хуманизма. Той също е съществувал във всички тези времена в различни форми. По-рано хората са живеели някак си по-близко до природата, самите те са били по-откровени и естествени, повече са си помагали. Но едновременно с това са били в някаква степен диви като животни. Много силно се е усещало тогава неравенството между аристокрацията и останалата част от народа.
В сегашно време хората също приличат на животни - те започват да се превръщат в такива от откъснатост от природата, от материализъм и от прекалено чувство за свобода.
Именно затова на мен ми е трудно да повярвам, че животът в новия век ще бъде много щастлив. Вярно, той може да стане щастлив. Но някои хора като че ли не искат това. От егоизъм те мислят само за себе си и само за интересите на своята държава. Западните страни се правят, че ще се отнасят към другите страни като към равни и няма да има вече такова разделение между тях, както преди няколко десетилетия. Но това е само лъжа. Западните страни винаги  са искали да бъдат най-силните, и те няма да позволят другите страни да се развиват до такава степен добре. В 20 век хората много говореха за хуманизъм, но този хуманизъм на практика аз не го видях. Всеки мисли за себе си така: “След смъртта ми нека има и потоп, но по време на моя живот аз искам само на мен да ми бъде добре!”.
Струвами се, че политиците на Русия винаги са разбирали това и няколко пъти им са успявали да го променят – те са правили от Русия една от икономически най-проспериращите и най-могъщите държави. Русия е била съперница на Запада. Но аз вярвам, че и в България, и в Русия, и в Полша, и в Чехия, и в Унгария, и в Китай, и в Индия ще се родят умни хора, под ръководството на които техните страни ще вървят нагоре и вече няма да бъдат считани от западните туристи за “диви”, “изостанали” и такива, “които нямат културни ценности”.
Аз съм уверена, че в 21 век това ще се случи и аз сама ще го видя.
И така, с това исках да изразя моето послание към новото хилядолетие.
Аз искам хората да станат по-добри, повече да се усмихват и да си помагат един на друг, да не мислят само за себе си, да се уважават един друг, да обичат хората и животните, да се грижат за природата и да прекарват повече време сред нея, да повишат нивото на образование, да се грижат за паметниците на културата и да се учат да се отнасят по-добре с хората.
Много министри в България смятат, че най-важното за България е да се грижим за икономиката. Но аз съм на мнение, че образованието е най-големият проблем, от който произтичат много неща.
Най-големите проблеми между хората възникват от неумението на хората да общуват един с друг. Затова едно от моите пожелания към хората е свързано с това.



Тагове:   моето,   век,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterina0909
Категория: Изкуство
Прочетен: 854333
Постинги: 622
Коментари: 0
Гласове: 4412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930