Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2017 22:08 - 5 начина да направите своя малък онлайн бизнес да изглежда по-голям
Автор: vbox Категория: Бизнес   
Прочетен: 637 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.08.2017 22:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Когато Кевин Планк за пръв път стартира своята компания милиарди долари Under Armor, едно от най-големите предизвикателства пред него беше предаването на професионален образ. Той не искаше хората да знаят, че работи от мазето на баба си. Така че той направи всичко възможно в началото, за да направи малкия си онлайн бизнес да изглежда по-голям.

Правилно или неправилно, проблемът с това, че е малък е, че хората са били обусловени да мислят, че размерът е пряко свързан с качеството / надеждността / разходите. Те приемат, че тъй като нямате голям офис с пълен списък на служителите, не трябва да сте професионалисти. Това впечатление идва от хилядите други малки фирми и малки стартиращи фирми, които през годините са се провалили.

Случайни фирми, които бяха малки, но изглеждаха по-големи

Знаете ли какво общо имат Дисни, Apple, Lotus Cars, Harley Davidson, Google, Mattel, Hewlett-Packard, Amazon, Maglite и Yankee Candle Company? Всички бяха малки фирми, започнали в гараж от предприемач с много малък бизнес.

Пазарът забравя истории като тези и в резултат продължава да утвърждава стагмата за стимулиране. За съжаление за вас, това поставя вашата компания зад пословичната 8-топка.

Както вече сте измислили, най-голямата точка на спор в стремежа ви за растеж е старата дилема за пилето и яйцето. Трудно е да се мащабира бизнеса ви без пари. Единственият проблем е, че е трудно да печелите пари, когато нямате опит. По ирония на съдбата, не можете да спечелите опит, освен ако не вземете клиенти, но те искат да видят, че имате голяма успешна операция, преди да ви платят пари.

Ако не разбереш нещо, ще свършиш да въртиш колелата си завинаги, без да имаш никаква сцепление. Докато иновативният продукт и готовността за шумотене ще ви отнеме много време, важно е да се справите с образа си по-скоро, отколкото по-късно. Започвайки от дъното, може да се окаже добра история след няколко години, но в момента тя може да ви държи назад.

5 Практически начини да направите своя онлайн бизнес да изглежда по-голям

Според Стивън Хауърд от "Хауърд Маркетинг Сървисиз" управлението на корпоративните изображения се основава на идеята, че "всичко, което една организация прави и не прави, засяга възприемането на тази организация и нейните резултати, продукти и услуги. Набират необходимите финансови ресурси, хора и партньорства, за да постигнат целите и задачите си ".

Макар че няма нищо лошо в това, че бизнеса ви е малък - всъщност малките предприятия често се очаква да имат по-добро обслужване на клиентите и да се считат за по-достоверни - не искате други хора и организации да объркат размера си с липсата на професионализъм или потенциал , Ето защо трябва да инвестирате в управлението на имиджа .

Трябва да започнете да мислите за бизнеса си от гледна точка на трета страна. Ако погледнете вашия бизнес отвън, какво ще бъде вашето впечатление? Ако сте честни, възможно е бизнеса ви да изглежда непостоянен, неподготвен или неопитен.

Добрата новина е, че стига да имате добра бизнес идея и желание да работите упорито и да правите всичко необходимо, за да растете, можете да я фалшифоцирате, докато не го направите.

Никога не е било по-лесно да предавате професионален образ, докато сте все още малки и пъргави. Нека да разгледаме някои конкретни съвети, стратегии и техники:

1. Използвайте виртуален офис.

Изработването на гараж, сутерен, резервна спалня или странен офис е напълно приемливо. Ако ви спестят пари и ви позволят да вложите всичките си ресурси в изграждането на компанията, тогава е умно да останете възможно най-елегантен.

Но какво ще стане, когато имате среща, планирана с перспектива за големи продажби или инвеститор, и той иска да се срещнете във вашия офис? Даването им на домашен адрес не е много професионално. Нуждаете се от по-сложно изображение.

Едно решение е да се използва виртуален офис. В зависимост от това къде се намирате и от какво се нуждаете, обикновено можете да наемете виртуален офис за няколко стотин долара или по-малко на месец. Някои дори идват с допълнителни услуги.

Вземете Jay Suites в Ню Йорк като пример. Когато наемате един от виртуалните си офиси , получавате престижен пощенски адрес в Манхатън, местен телефонен номер, възможност за резервиране на конферентни зали, достъп до рецепция и стая за почивка и множество преносими офис услуги, които ви позволяват да работите дистанционно отвсякъде.

В зависимост от избрания от вас план виртуалният офис струва някъде от $ 75 до $ 499 на месец. 

2. Създайте имейл адрес, специфичен за домейна.

Вашият уеб сайт казва много за вашата компания. Но има една грешка, която предприемачите и бизнесмените продължават да правят. Въпреки че имат име на домейн, което съответства на тяхната марка, те продължават да използват общ имейл адрес в Gmail или Yahoo. Не само това е мързеливо, но крещи "непрофесионално".

Само за няколко долара на месец можете да създадете имейл адрес, специфичен за домейна. Така че, вместо да казвате на клиентите да се свържат с вас на адрес ivan@gamil.com, можете просто да ги помолите да ви запишат имейл на ivan@moqtacompaniq.com.

3. Платете за професионални брандинг материали.

Дори и да нямате голям маркетингов бюджет, можете да (и трябва да) инвестирате в някои професионални брандинг материали. За вашето онлайн присъствие това означава да инвестирате в качествено лого, добри изображения и мощни графики. Офлайн, основни неща като визитки, бланки, презентационни материали, банери и знаци могат да бъдат закупени на много ниски цени.

4. Изградете социалните си медии.

Когато хората проучват вашата компания и се опитат да разберат кой сте и какво правите, те ще проверят своите социални медии. Ако имате 37 последователи, те ще бъдат малко скептични. Ако обаче имате 3700 последователи, тогава има по-голям шанс те да ви вземат на сериозно.

Изграждането на социалните ви медии не е лесно - но това е необходимо. 

"Вземете 3-5 влиятели и се ангажирайте със съдържанието им, напишете коментари, ангажирайте се с общността си и не се страхувайте да им зададете въпроси", казва предприемачът Бхакик Саркхайн . "По този начин ще сложите себе си и вашия профил на радара на влиятеля и техните последователи. Тази видимост ще ви приземи по-голям след вас, но също така ще ви постави на път да станете самият влиятел."

Също така е важно да останете последователни. Не можете да публикувате пет пъти един ден и след това да не споделяте нищо в продължение на две седмици. Опитайте да публикувате веднъж или два пъти дневно, всеки ден, в допълнение към редовното взаимодействие с последователите и коментарите.

5. Използвайте правилните инструменти за автоматизация.

Едно от страхотните неща за интернет технологичния бум е, че има много мощни инструменти за автоматизация. Много от тези инструменти са безплатни или изключително достъпни. Повечето ви дават възможност да се справяте с по-големи отговорности, без да отделяте много ресурси и време.

Ако имате задача, която трябва да бъде рационализирана, има шансове, има наличен автоматизиран инструмент. Общите отговорности, които автоматизирате за малкия бизнес, включват управление на проекти, социални медии, обслужване на клиенти, планиране на служителите, счетоводство и HR. За да видите някои от най-добрите инструменти за автоматизация, които компаниите използват понастоящем, проверете този списък .

Използвайте ресурсите, които имате

Целта тук не е да лъжеш или да бъдеш измамен. Ако някой ви пита директно за вашата компания и колко служители имате, кажете им. Честността е най-добрата политика при изграждането на бизнес. Не забравяйте, че разрастването на бизнеса е толкова важно за марката, позиционирането на пазара и управлението на имиджа.

Имате достъп до тонове различни инструменти и ресурси. Същите предприемачи като Кевин Планк биха могли само да си мечтаят, когато започнаха първия си бизнес. Уверете се, че се възползвате от тези възможности и правите всичко по силите си, за да увеличите своя имидж.

По-големият не винаги е по-добър. Силния образ, който може да ви изтреля в небесата. Особено в първите дни на малък бизнес.

 






Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vbox
Категория: Други
Прочетен: 41358
Постинги: 44
Коментари: 6
Гласове: 9
Спечели и ти от своя блог!
Архив